فیلم لوکا گوادانینو به جشنواره ونیز 2020 اضافه شد

به گزارش اخبار ورزشی، فیلم کوتاه مستند گل ها، گل ها، گل ها! به کارگردانی لوکا گوادانینو و فیلم تریلر بدو پنهان شو بجنگ به جمع آثار حاضر در جشنواره ونیز 2020 اضافه شدند.

فیلم لوکا گوادانینو به جشنواره ونیز 2020 اضافه شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مدت زمان چندانی تا شروع جشنواره ونیز 2020 باقی نمانده و هیأت انتخاب فیلم های این رویداد سینمایی سعی می نمایند با انتخاب بهترین آثار ارسال شده برای حضور در جشنواره سال جاری تنور بخش های مختلف ونیز 2020 را داغ نمایند. بخش فیلم های کوتاه تا به امروز یکی از کنجکاوری برانگیزترین قسمت های این رویداد بوده است. لوکا گوادانینو که او را بیشتر با فیلم مرا با نامت صدا کن می شناسیم فیلم جدید خود تحت نام گل ها، گل ها، گل ها! را به ونیز 2020 رسانده تا در کنار آثار فیلم سازان مطرح و مهم دیگری همچون پدرو آلمودوار در بخش خارج از مسابقه نمایش داده گردد. در کنار این فیلم کوتاه، یک فیلم بلند داستانی هم تحت نام بدو پنهان شو بجنگ به کارگردانی کایل رنکین به بخش خارج از مسابقه اضافه شده است.

آلبرتو باربرا دبیر جشنواره ونیز در معرفی این دو فیلم آن ها را آثاری متفاوت، خلاقانه و جدا از جریان فیلم سازی رایج خوانده است که سبب می گردد بسیاری از سینمادوستان برای تماشای آن ها ترغیب شوند.

فیلم گل ها، گل ها، گل ها! درواقع یک مستند کوتاه پیرامون همه گیری کرونا و قرنطینه است که در آن گوادانینو به سراغ دوستان خود می رود و از زوایای جالبی به این مسأله نگاه می نماید. این فیلم با ذکر خاطره هایی از دوران جوانی این فیلم ساز همراه است و به نوعی پناه بردن او از دنیای خسته نماینده کرونا به روزهای خوش چند دهه قبل زندگی اش به شمار می رود.

  • حضور 3 فیلم ایرانی در جشنواره فیلم ونیز 2020

طی سال های اخیر بارها و بارها شاهد تیراندازی و گروگان گیری در شهرهای مختلف دنیا بوده ایم و بدو پنهان شو بجنگ قرار است به سراغ این موضوع همیشه ملتهب برود. این فیلم داستان پسری 17 ساله به نام زوی هول را به تصویر می کشد که چندی قبل مادر خود را از دست داده، اما هنوز به طور کامل با این مسأله کنار نیامده است. از سویی دیگر او رابطه چندان خوبی با پدرش ندارد و سعی می نماید با سپری کردن آخرین روزهای دبیرستان خود به دانشگاه و محیطی تازه قدم بگذارد تا از تمام این فشارهای روحی و عاطفی رهایی یابد. ولی ماجرا به این شکل پیش نمی رود و دبیرستان زوی هول مورد حمله چهار گروگان گیر هیچ انگار (نهلیست) قرار می گیرد تا همه چیز رنگ و بوی تازه ای به خود بگیرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز روز دوم سپتامبر (12 شهریورماه) شروع خواهد شد و به مدت 10 روز ادامه می یابد. ریاست هیأت داوران این دوره برعهده کیت بلانشت بازیگر مشهور استرالیایی است و به همین خاطر آثار انتخاب شده و لیست کارگردانان حاضر در جشنواره ونیز 2020 حال و هوای زنانه ای دارد. از میان 18 فیلم بخش اصلی که برای شیر طلایی رقابت می نمایند، 8 فیلم توسط کارگردان های زن ساخته شده اند. همچنین حضور سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلم ونیز سال جاری بر جذابیت آن برای سینمادوستان ایرانی می افزاید. فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی در بخش اصلی حضور دارد و فیلم های جنایت بی دقت و دشت خاموش به ترتیب به کارگردانی شهرام مکری و احمد بهرامی در بخش افق ها به نمایش در خواهند آمد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 937

به "فیلم لوکا گوادانینو به جشنواره ونیز 2020 اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لوکا گوادانینو به جشنواره ونیز 2020 اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید