قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک در تهران تشکیل می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک شهر تهران تشکیل می گردد.

قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک در تهران تشکیل می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به دستور شهردار تهران این قرارگاه با هدف جبران ضعف ها و عقب ماندگی های جدی در سامانه های حمل و نقل همگانی شهر و بعلاوه توسعه حمل و نقل پاک و انسان محور در شهرداری تهران تشکیل می گردد.

وی گفت: کمبود و فرسودگی جدی زیرساخت ها، ناوگان و تجهیزات حمل و نقل همگانی تهران از سویی و سهم قابل توجه حمل و نقل در آلایندگی زیست محیطی از سوی دیگر موجب شده است شهرداری تهران اقدامات خود را برای کاهش این مسائل در قالب این قرارگاه برنامه ریزی و پیگیری نماید.

معاون شهردار تهران درباره اعضای این قرارگاه توضیح داد: این قرارگاه با ریاست شهردار تهران و با دبیری معاونت حمل و نقل و ترافیک و عضویت کلیه مدیران ذی ربط تشکیل شده و با پیگیری مستمرِ اجرای مصوبات، برنامه های کلان شهرداری را در موضوعات مرتبط دنبال خواهد نمود.

شفیعی با اشاره به موضوعات مورد پیگیری از سوی این قرارگاه، گفت: موضوعاتی از قبیل؛ توسعه انواع ناوگان حمل و نقل همگانی شامل واگن مترو، اتوبوس، تاکسی و ون، نوسازی و تعمیرات اساسی ناوگان حمل و نقل همگانی، تکمیل نواقص و بهسازی تجهیزات مربوطه، برطرف مسائل مدیریتی در حوزه بهره برداری، توسعه برقی سازی انواع ناوگان سبک و سنگین حمل و نقل شهری، توسعه حمل و نقل انسان محور، توسعه روش های دوچرخه سواری و پیاده روی و سایر برنامه های مربوط به این حوزه در دستور کار این قرارگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1931

به "قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک در تهران تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارگاه توسعه حمل و نقل همگانی و پاک در تهران تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید