قربانیان کرونا هرمزگان در یک روز تک رقمی شد، شیوع قارچ سیاه صحت ندارد

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: آزمایش فرد مشکوک به قارچ سیاه در هرمزگان برای آنالیز به آزمایشگاه ارسال شده است.

قربانیان کرونا هرمزگان در یک روز تک رقمی شد، شیوع قارچ سیاه صحت ندارد

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (8 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: از ابتدای همه گیری بیماری قارچ سیاه در کشور تا به امروز، تنها یک مورد مشکوک به این بیماری در هرمزگان مشاهده شده است که نتیجه آزمایش این فرد برای آنالیز به آزمایشگاه ارسال شده است.

وی اظهار کرد: قارچ سیاه یک بیماری نادر و غیرقابل واگیر هست که به بیماری کرونا ارتباطی ندارد و در کل در افراد دارای نقص ایمنی شدید و مصرف کنندگان کورتون با دوز بالا و بصورت طولانی مدت؛ در معرض ابتلای به این بیماری هستند.

نوروزیان بعلاوه در مورد شرایط بیماری کووید 19 در استان هرمزگان توضیح داد: پس از یکماه آمار دو رقمی جانباختگان کرونا در هرمزگان، امروز با کاهش این آمار و جانباختن 7 نفر، تعداد کل جانباختگان این بیماری در استان به دو هزار و 153 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن 199 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد کل بستری ها به 842 نفر رسید، اظهار داشت: اکنون 136 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 34 نفر از آن ها وخیم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1646

به "قربانیان کرونا هرمزگان در یک روز تک رقمی شد، شیوع قارچ سیاه صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا هرمزگان در یک روز تک رقمی شد، شیوع قارچ سیاه صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید