تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان

به گزارش اخبار ورزشی، اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: واکسیناسیون را باید جدی بگیریم تا بتوانیم در 85 درصد جامعه ایمنی کامل ایجاد کنیم.

تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی خبرنگاران، بابک عشرتی اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خیز پنجم کرونا ادامه دارد، اما همه استان ها به طور یکسان در منحنی اپیدمیولوژی قرار ندارند و برخی عقب تر و برخی جلوتر هستند.

او با اشاره به اینکه آنچه که ما را نگران می کند کندتر شدن فرایندکاهش ابتلا به بیماری کرونا است اضافه کرد: اگر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنیم فرایند کاهشی تبدیل به افزایشی می شود و موج ششم شکل می گیرد.

عشرتی با بیان اینکه بهترین سلاح برای مقابله با کرونا واکسیناسیون است اضافه کرد: باید با رعایت فاصله های اجتماعی و پرهیز از دورهمی همچنان به ماسک زدن ادامه دهیم.

اپیدمیولوژیست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه سالمندانی که از دز دوم آن ها چهار ماه گذشته است می توانند دز سوم را تزریق کنند خاطرنشان کرد: بحث واکسیناسیون دانش آموزان جدی است، زیرا مدارس باید به شرایط عادی بازگردندند و تعطیلی آن ها بیش از این به صلاح نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1747

به "تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین زمان تزریق دز سوم واکسن کرونا سالمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید