ماهی هایی که ماهیگیر را ثروتمند کردند

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - صید ماهی های قیمتی، زندگی ماهیگیر محلی در هند را یک شبه دگرگون کرد و او تبدیل به مرد ثروتمندی شد.

ماهی هایی که ماهیگیر را ثروتمند کردند

به گزارش خبرنگاران، صید 157 ماهی کروکر سیاه به وسیله ماهیگیری هندی در رودخانه ای در استان ماهاراشترا او را تبدیل به مردی ثروتمند کرد. صید این ماهی در ماهاراشترا به علت بارندگی موسمی برای چند ماه ممنوع شده بود. در تاریخ 15 آگوست تارا به همراه چند نفر از ماهیگیران دیگر سفر خود را شروع و در تاریخ 28 آگوست به حدود 25 مایلی سواحل ماهوان رسیدند. او و تیمش پیروز شدند تا 157 قول ماهی معروف به طلای سیاه را صید نمایند که در یک مزایده ماهی در موربه به فروش گذاشته شد.

بنا به گفته این ماهیگیر او تمام این ماهی ها را به گروهی از تجار از استان های اوتار پرادش و بیهار به قیمت 1.33 کرور روپیه فروخت. بنا به گفته تارا این فروش عظیم به نگرانی های اقتصادی خانواده اش خاتمه داد.

لازم به ذکر است؛ ماهی های کروکر سیاه که به طلای دریا هم معروف هستند به اسم یکی از گران ترین ماهی دریایی شناخته می شوند. این ماهی دارای انواع ویتامین، املاح و پروتئین هستند که به سلامت چشم یاری می نمایند. بعلاوه بعضی شرکت های دارویی از این ماهی برای فراوری بخیه استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1655

به "ماهی هایی که ماهیگیر را ثروتمند کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی هایی که ماهیگیر را ثروتمند کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید