متولدین کدام ماه ها ترسوتر هستند؟

به گزارش اخبار ورزشی، ترس حالتی هیجانی است که به دلیل وجود یک محرک مضر بوجود می آید. یک احساس غریزی و ناخوشایند که در مواقعی که احساس خطر می کنیم، ظاهر می گردد. ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت های گروهی دوری می نماید، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می ترسد.

متولدین کدام ماه ها ترسوتر هستند؟

به گزارش خبرنگاران، متولدین هر ماه معمولا با ویژگی های خاصی شناخته می شوند. در این مطلب، به شما می گوییم که متولدین کدام ماه ها ترسوتر و متولدین کدام ماه ها شجاع تر هستند.

فروردین:

فروردین ماهی ها را می توان شجاع ترین افراد در بین متولدین ماه های دیگر دانست. آن ها افرادی شجاع و مدیر هستند. آن ها دائم در کوششند تا از چالش های زندگی سربلند بیرون بیایند. افرادی پر ریسک هستند و برای کسب پیروزیت دست به رقابت می زنند.

اردیبهشت:

اردیبهشتی ها عاشق آرامش اند و از بی ثباتی و تغییرات ناگهانی در زندگی واهمه دارند. از شرایط استرس زا دوری می نمایند و همواره در کوششند تا از این شرایط دوری نمایند.

خرداد:

خرداد ماهی ها افراد با اعتماد بنفسی هستند. از نظرات و قضاوت های مردم نمی ترسند و برای خودشان زندگی می نمایند. آن ها در برقراری رابطه با افراد تازه و یا اتفاقات مهمی همانند ازدواج و یا پیدا کردن شغل تازه دچار دلهره و اضطراب می شوند.

تیر:

متولدین تیر ماه از مکان های شلوغ دوری می نمایند و همواره ترجیح می دهند با افراد کمی در ارتباط باشند. آن ها دوست ندارند از شرایطی که از آن رضایت دارند خارج شوند و این اتفاق آن ها را نگران می نماید و معمولا افراد اهل ریسکی نیستند.

مرداد:

مرداد ماهی ها برای رسیدن به اهدافشان تمام کوشش خود را می نمایند و ترس از پیروز نشدن آن ها را از کار باز نمی دارد. آن ها افرادی خوش بین هستند و نگرانی برایشان معنایی ندارد.

شهریور:

شهریور ماهی ها معمولا اهل ریسک و خطر کردن نیستند. متولدین شهریور را نمیتوان جزو افراد شجاع دانست. آن ها از بیماری ترس دارند و این می تواند به این علت باشد که ارزش زیادی برای سلامتی خود قائل می شوند.

مهر:

متولدین مهرماه معمولا افراد شجاعی هستند و فکرشان را درگیر ترس نمی نمایند. آن ها افرادی شکیبا هستند، گاهی از آینده ترس دارند؛ اما سعی می نمایند ترس خود را در این خصوص مدیریت نمایند.

آبان:

آبان ماهی ها افرادی بسیار شجاع و بی باک هستند. آن ها اهل ریسک هستند و از خطر کردن هراسی ندارند و برای رسیدن به هدف هایشان تمام کوشش خود را انجام می دهند.

آذر:

متولدین آذر افرادی خوش بین و شجاع هستند. به ندرت از چیزی می ترسند و اگر هم موضوعی آن ها را ناراحت کند، به راحتی آن را نادیده می گیرند و از خطر کردن واهمه ای ندارند.

دی:

متولدین دی ماه از بلاتکلیفی و بی برنامگی ترس دارند. آن ها را نمی توان جزو افراد شجاع به حساب آورد. ممکن است بخاطر ترسشان از یک موضوع به دروغ نیز روی آورند.

بهمن:

بهمن ماهی ها گاهی دچار حس ترس می شوند؛ اما معمولا با کنترل خود بر این حس غلبه می نمایند و آرامش خود را بدست می آورند. آن ها خیلی سخت به انسان های اطراف خود اعتماد می نمایند و افراد محتاطی هستند.

اسفند:

متولدین اسفند دوست دارند در شرایط فعلی خود بمانند و از تجربه کردن چیز های تازه می ترسند. آن ها شجاعت ورود به کار های تازه را ندارند و از اشتباه کردن و جنگ و خونریزی می ترسند و هوادار صلح هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1929

به "متولدین کدام ماه ها ترسوتر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین کدام ماه ها ترسوتر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید