مدیرکل آژانس از ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران استقبال کرد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در حساب کاربری خود در توئیتر، از ملاقات با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اطلاع داد و از این ملاقات استقبال کرد.

مدیرکل آژانس از ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران استقبال کرد

گروسی در این ارتباط گفت: از اینکه از محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست سالانه آژانس استقبال کردم، خرسندم.

به گفته گروسی، او در ملاقات با اسلامی، بیانیه مشترک اخیر مربوط به سفر به تهران را مورد تاکید و آنالیز قرار داده، هرچند به گفته او هنوز کارهایی هست که باید با هم انجام گردد.

پیش از این اعلام شده بود که محمداسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور شرکت در نشست سالانه آژانس بین المللی انرژی اتمی، در رأس هیأتی وارد وین شده است و او در این سفر قرار است علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست سالانه آژانس با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر همتایان خود هم ملاقات کند.

بعلاوه براساس اظهارات منابع مطلع، در این سفر قرار است که مذاکرات ایران و آژانس در چارچوب مذاکرات اخیر در تهران هم دنبال گردد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سفر اخیر خود به تهران هم در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی از گفتگوی عمیق و مثبت خود با مقامات ایرانی خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1673

به "مدیرکل آژانس از ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آژانس از ملاقات با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید