معرفی برگزیدگان جایزه دکتر مجتبایی

به گزارش اخبار ورزشی، برگزیدگان نهمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان جایزه دکتر مجتبایی

به گزارش خبرنگاران، مراسم سرانجامی جایزه دکتر فتح الله مجتبایی امروز سه شنبه 24 دی در مرکز فرهنگی شهر کتاب به همت دکتر فتح الله مجتبایی، مرکز فرهنگی شهرکتاب و بنیاد فرهنگی محمدنقی ترکمان برگزار گردید و هیات داوران این جایزه در این دوره علاوه بر انتخاب دو سرانجام نامه برگزیده، سه سرانجام نامه را مستحق تشویق دانستند.

برگزیدگان و شایستگان تقدیر در این جایزه به این توضیح معرفی شدند: رساله تصحیح دیوان عارف قزوینی و تحقیق در احوال وی نوشته سعید پورعظیمی و مسیح شناسی در سنت مسیحی و اسلامی با تأکید بر آراء رودولف بولتمان و مولانا جلال الدین بلخی نوشته محمد صبائی به عنوان رساله برگزیده انتخاب شدند.

همچنین از رساله های زیبایی شناسی تکرار در غزل سعدی نوشته زیبا اشراقی، تصویرگری خاقانی در قصاید، تأثیرات و تأثرات تا سرانجام سده ششم قمری از سیدمحسن حسینی وردنجانی و تحقیق در کانون ادبی هرات با تکیه بر تصحیح انتقادی لطایف نامه فخری هروی نوشته هادی بیدکی تقدیر شد.

جایزه فتح الله مجتبایی همه ساله به برترین رساله دکتری در رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان اهدا می گردد. فتح الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی همدانی، شهرام پازوکی، مسعود جعفری جزی، محمدرضا عدلی با دبیر علی اصغر محمدخانی داوری اثار را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 636

به "معرفی برگزیدگان جایزه دکتر مجتبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان جایزه دکتر مجتبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید