معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش پایانی

به گزارش اخبار ورزشی، این مقاله در ادامه مقالات قبل معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا و آخرین بخش این موضوع می باشد و با تعداد دیگری از کشورهای اروپایی و ویزاهای مختلف آن آشنا می شوید تا بتوانید مناسب ترین ویزای خود را جهت انجام کار فریلنس در اروپا انتخاب نمایید.

معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش پایانی

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ویزای کارآفرینی هلند (Netherlands Independent Entrepreneur Visa)

این کلاس ویزا برخی موانع برای عبور دارد؛ از جمله اینکه شما به یک بیزنس پلن جامع احتیاج دارید که ثابت کند کسب و کار برای اقتصاد هلند سودمند است. از طرف دیگر اگر فریلنسر باشید باید نشان دهید که مشتری هلندی دارید. همچنین سود خالص حاصل از درآمد شما باید حدود 1,193 یورو در ماه و مستقل و بلند مدت باشد.

همچنین باید در سیستم امتیازات ویزای هلند نمره کافی کسب کنید. سیستم امتیازدهی این برنامه بر اساس میزان تجربه، تحصیلات، کارآفرینی، درآمد و موارد دیگر است. در نتیجه اگر بتوانید این شرایط را برآورده کنید، هلند می تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت شما و انجام کار فریلنس در اروپا باشد.

ویزای کار و تعطیلات (Working Holiday Visa)

اگر زیر 35 سال سن داشته باشید (در برخی از کشورها 30 سال)، سریع ترین ویزا برای دریافت کردن می تواند ویزای کار و تعطیلات باشد که کشورهای مختلف به افراد ارائه می دهند.

ویزای کار و تعطیلات به شما امکان می دهد تا در کشوری که به شما ویزا داده است به طور قانونی (با محدودیت هایی) کار کنید. مدت اعتبار این ویزا بسته به کشور آن متفاوت است. همچنین توافق نامه های مختلفی بین کشورها وجود دارد که بر توانایی شما در دسترسی به طرح های این ویزا تأثیر می گذارد.

به طور کلی شما باید نشان دهید که بلیط برگشتی یا بودجه کافی برای سفرهای بعدی خود را دارید. همچنین ممکن است لازم باشد که معاینات پزشکی و درمانی خاصی را نیز انجام دهید. در نهایت باید نشان دهید که پس انداز متناسبی برای استقرار در آن کشور و پیدا کردن شغل دارید.

ویزای الکترونیکی استونی (Estonian e-residency)

استونی در بیشتر بخش های فکر خود در خصوص ایجاد اقتصاد جدید و روش های کار، پیشرو است. این سیاست دولت با هدف جلب استعدادهای عظیم به کشورشان انجام می گردد.

استونی اخیراً برنامه اقامت الکترونیکی را شروع نموده است. اقامت الکترونیکی استونی شما را قادر می سازد یک شرکت مستقر در اتحادیه اروپا را به صورت 100% دیجیتالی راه اندازی کنید. شما می توانید شرکت خود را از هر جای جهان راه اندازی کنید؛ اما این ویزا به شما حق زندگی و کار در اتحادیه اروپا را نمی دهد.

همچنین اطلاعات اولیه از سوی دولت استونی حاکی از آن است که قرار است بزودی ویزای الکترونیکی استونی به مدت یک سال امکان کار و اقامت در استونی را نیز برای افراد فراهم کند. همچنین با داشتن این ویزا می توانید یک ویزای شینگن هم اخذ نمایید که به شما امکان می دهد تا از کشورهای عضو شینگن نیز بازدید کنید.

ویزای دانشجویی برای کار فریلنس در اروپا

فواید تحصیل در یک کشور خارجی اغلب کاملاً مشهود است، اما تحصیل می تواند به شما امکان دسترسی به زندگی و کار در آن کشور را نیز بدهد. بسیاری از کشورهای اروپایی دارای برنامه ویزای تحصیلی بسیار جذاب هستند.

این جهت می تواند یک روش عالی برای زندگی فریلنسرها باشد که حین کار کردن می توانند مهارت یا دانش جدیدی را نیز فرابگیرند.

منبع: اینترنت
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1137

به "معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین ویزاهای فریلنس در اروپا - بخش پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید