معمای بازیکن خارجی استقلال؛ همه چیز قبل از 16 آبان

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران: فرهاد مجیدی از مدت ها قبل در پی خریدن بازیکن و به طور ویژه مهاجم خارجی برای استقلال است. او روز های بعد از انتها لیگ بیستم در سفر طولانی مدتش به دبی این پیغام را فرستاد که برای انجام کار های مربوط به باشگاه استقلال در سفر است.

معمای بازیکن خارجی استقلال؛ همه چیز قبل از 16 آبان

به گزارش خبرنگاران، همان زمان شایعه شد که او به دبی سفر نموده تا با چند گزینه خارجی مدنظرش برای استقلال مذاکره کند. باشگاه استقلال هم درست از همان زمان تا به حال وعده حضور بازیکن خارجی را در ترکیب این تیم برای فصل آینده می دهد، ولی هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. آخرین خبر ها درباره این پرونده اینکه مدیران باشگاه گفته اند 3 بازیکن خارجی به تیم می آیند.

فرهاد مجیدی بعد از جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته از مسئولان باشگاه خواست هرطور شده یک مهاجم طراز اول خارجی برای استقلال خریداری گردد. بعد از عدم توافق فرشید ناماعیلی با استقلال یا عدم توافق استقلال با فرشید ناماعیلی، رفته رفته احتیاج به یک هافبک هجومی هم حس شده و حالا علاوه بر مهاجم، استقلال برای بازی در این پست هم در پی گزینه خارجی است.

در این راستا چند نام مختلف هم به رسانه ها درز نموده، ولی تا به حال هیچ کدام از آن ها قطعی نشده است. مشکل عمده در این راه، اما دو موضوع است: اولی پول و دیگری زمان. به نظر می رسد استقلال نمی خواهد هزینه زیادی برای داشتن بازیکن خارجی بدهد و رفته رفته مهاجم مطرح خارجی جایش را به مهاجم خارجی داده و این مهاجم خارجی هم باید مقرون به صرفه قیمت باشد. از سوی دیگر، مهلت جابجایی لیگ ایران هم 16 آبان به انتها می رسد و برای تیمی که می خواهد حداقل 2 بازیکن خارجی خوب و مقرون به صرفه قیمت داشته باشد، این زمان چندان کافی به نظر نمی رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1710

به "معمای بازیکن خارجی استقلال؛ همه چیز قبل از 16 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای بازیکن خارجی استقلال؛ همه چیز قبل از 16 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید