مقاله: بهترین فیلم های راسل کرو؛ معرفی 15 فیلم برتر

به گزارش اخبار ورزشی، ریدلی اسکات در همکاری مجدد با کرو، این بار یک کمدی-درام رمانتیک را به نمایش گذاشت. با مضمون ساده ای روبرو هستیم. قصه مردی که عمویش را از دست می دهد و املاک او را به ارث می برد. ولی این مضمون ساده به قدری خوب پرداخت شده که مخاطب را غرق جهانی شیرین و شاعرانه خود می نماید. فیلمی سراسر عشق و لبخند با بازی هایی دلنشین و دوست داشتنی، که بعد از گلادیاتور خشمگین، چهره دیگری از این همکاری را به مخاطب نمایش می دهد.

مقاله: بهترین فیلم های راسل کرو؛ معرفی 15 فیلم برتر

تجربه بعدی کرو و هاوارد هم تجربه دلنشینی بود. فیلمی که تبدیل به 5 فیلم برتر بوکس در هالیوود شد و یکی از بهترین فیلم های راسل کرو لقب گرفت. ماجرای بوکسوری که در رکود مالی آمریکا، همه تلاشش را برای نجات خانواده انجام می دهد. درامی ورزشی احساسی که بسیار مورد استقبال نهاده شد و کرو را بار دیگر نامزد گلدن گلوب و برنده اکتای بهترین بازیگر مرد کرد.

فیلمنامه برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، برگرفته از کتاب ذهن زیبا نوشتهٔ سیلویا ناسار است. فیلمی که راسل کرو را کاندید اسکار و اکتای بهترین بازیگر نقش اول مرد و برنده بفتا و گلدن گلوب کرد. این درام جذاب بخشی از زندگی جان نَش، ریاضیدان برنده نوبل را روایت می نماید. روایت درون و برون یک نابغه و ذهنی که گاه مثل اعداد و ارقامی که بر تخته می نویسد، آشفته و بی سامان است. این فیلم هم جوایز متعددی را در جشنواره های جهانی از آن خود کرد.

داستان کمیک جنایی اکشن مردان خوب در اواخر دهه هفتاد رخ می دهد. جایی که یک کاراگاه خصوصی دست و پا چلفتی (رایان گاسلینگ) روبروی یک بادیگارد شخصی (راسل کرو) قرار می گیرد و مساله ای این دو را در راهی مشترک همراه می نماید.

منبع مقاله: بهترین فیلم های راسل کرو؛ معرفی 15 فیلم برتر

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1729

به "مقاله: بهترین فیلم های راسل کرو؛ معرفی 15 فیلم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین فیلم های راسل کرو؛ معرفی 15 فیلم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید