منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ مدافع سویا

به گزارش اخبار ورزشی، باشگاه منچستریونایتد برای حل معضل خط دفاعی خود چشم به جذب مدافع تیم فوتبال سویا دارد.

منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ مدافع سویا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه سویا که در پنجره نقل وانتقالات تابستانی اخیر به پیشنهاد 42.5 میلیون پوندی چلسی برای جذب ژول کنده پاسخ منفی داد، حالا از این موضوع هراس دارند که منچستریونایتد با فعال کردن بند فسخ 69 میلیون پوندی این بازیکن، او را در پنجره زمستانی پیش رو به خدمت بگیرند.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند با فعال کردن بند فسخ کنده 22 ساله معضل خط دفاعی خود را حل کنند. این باشگاه انگلیسی تابستان اخیر رافائل واران را از رئال مادرید به خدمت گرفت تا سروسامانی به خط دفاعی تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر بدهد، اما این مدافع فرانسوی دچار مصدومیت شد و هری مگوایر هم دچار اُفت شدیدی شده است.

طبق این گزارش؛ باشگاه منچستریونایتد به دقت شرایط ژول کنده را زیرنظر دارد و ممکن است در همین ماه ژانویه بند فسخ او را فعال کند. مدافع فرانسوی سویا تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد و این فصل هم در 13 بازی این تیم را همراهی کرده است.

او که در کارنامه حرفه ای اش پنج بازی ملی با پیراهن فرانسه دیده می شود، تابستان 2019 از بوردو به سویا پیوست و با بازی های درخشانش در این تیم نظر باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1773

به "منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ مدافع سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ مدافع سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید