مهلت سه ماهه فعالان حوزه گردشگری مجازی برای دریافت نشان اعتماد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه مهلت سه ماهه به فعالان حوزه گردشگری مجازی در پی اجرایی شدن فاز دوم دستور العمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی انجام گرفته است که طی روزهای گذشته با هدف ساماندهی افراد حقیقی و حقوقی فعال در فضای اینترنتی محقق شد.

مهلت سه ماهه فعالان حوزه گردشگری مجازی برای دریافت نشان اعتماد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان ترین فصل تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بر این اساس نظر به توسعه روزافزون فن آوری اطلاعات در صنعت گردشگری و استقبال گسترده از خدمات مسافرتی و گردشگری مبتنی بر فضای مجازی و نیز با استناد به ماده 30 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی، ماده 25 آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها و نیز دستور العمل اعطای نماد اعتماد الکترونیکی و نظارت بر فعالیت کسب و کارهای اینترنتی کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، فاز نخست دستور العمل ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی با ساماندهی بخش های فعال در این حوزه که پیش از این در قالب دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، واحد پذیرایی، واحد های اقامتی و ... از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دریافت نموده بودند؛ محقق گشت.

بنا بر توافق و برنامه ریزی انجام شده، در فاز دوم اجرایی شدن دستور العمل مذکور، ساماندهی بخش هایی که بدون مجوز از سوی سازمان میراث فرهنگی مشغول خدمت رسانی در این حوزه هستند؛ تنها سه ماه مهلت دارند که با مراجعه به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مربوطه نسبت به تکمیل مشخصات و در نهایت اخذ نشان اعتماد فعالیت در فضای مجازی اقدام نمایند.

در فاز بعدی این طرح کلیه فعالان حوزه گردشگری مجازی با ورود به سامانه در حال تشکیل، به شکل منسجم فعالیت خواهند کرد و در پی آن کاربران و هموطنان می توانند با اخذ تاییدیه آنلاین از خدمات شایسته این حوزه بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 639

به "مهلت سه ماهه فعالان حوزه گردشگری مجازی برای دریافت نشان اعتماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت سه ماهه فعالان حوزه گردشگری مجازی برای دریافت نشان اعتماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید