نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه کتاب و کودک برگزار می&zwnjشود

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی،نخستینرویداد فناورانه و نوآورانه کتاب و کودک از سوی مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و شتاب دهنده گام دوم روز 10 اسفند ماه جاری برگزار می گردد و علاقه مندان برای حضور در این رویداد تا 20 بهمن ماه فرصت دارند.

نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه کتاب و کودک برگزار می&zwnjشود

به گفته علی اصغر سعدآبادی، عضو هیات علمی و رئیس مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی، این رویداد در دو سرفصل اصلی، فرم و محتوا، برگزار خواهد شد که اشاره به فرم های نوین و فناورانه فراوری کتاب از یک سو و خلاقیت و نوآوری در فراوری محتوای کتابهای بچه ها، از سویی دیگر دارد.

دبیر علمى این رویداد اضافه کرد: تمرکز سنى این رویداد بر بچه ها یک تا دوازده سال است.

سعدآبادی ادامه داد: بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) برای ایجاد علاقه و انگیزه کتابخوانی در بچه ها، اپلیکیشنهای کتاب کودک، محصولات و خدمات نوآورانه در فراوری کتاب کودک، بازی درمانی، پلتفرم های نوین کتاب کودک، نوآوری های فرهنگی در کتابهای بچه ها، تصویرسازی، نقش ابزارهای بیانی نوین (ایموجی و استیکر) در روایت های داستانی، مخاطب شناسی کتاب کودک، تفکر خلاق در محتوای کتاب کودک، تربیت مالی و اجتماعی در روایت های داستانی، و مهارت حل مسئله، از دیگر سرفصل های این رویداد هستند که تیم های استارتاپی و نوآوری، و همچنین شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه می توانند در این حوزه ها ایده های خودشان را ارائه نمایند.

محمدرضا مرادی طادی، مدیر شتاب دهنده گام دوم و دبیر اجرایی رویداد در مورد اهداف رویداد گفت: تاکید بر آن است که بانکی از ایده های مرتبط را جمع آوری کند.

دبیر اجرایى رویداد تاکید نمود: استارتاپ های حوزه کتاب کودک را شناسایی و تقویت و حمایت کند. در حوزه نوآوری های فناورانه کتاب کودک تیم سازی داشته باشد. بستری برای رشد بیشتر این حوزه، و تربیت افراد علاقه مند به حوزه کتاب کودک داشته باشد. حمایت از فعالان این حوزه، تغذیه سازمان های سیاستگذار این حوزه با ایده ها و تیم های جذب شده، تربیت منتورهای تخصصی حوزۀ کتاب کودک، رواج و رونق استارتاپ های کتاب کودک، و تربیت افراد توانمند در عرصه کتاب کودک، از دیگر اهداف این رویداد است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1242

به "نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه کتاب و کودک برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه کتاب و کودک برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید