نسخه سوییچ Apex Legends اسفند منتشر می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، شرکت الکترونیک آرتز بالاخره تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی ایپکس لجندز را تعیین کرد. این نسخه بازی قرار است روز 9 مارس (19 بهمن) به طور جهانی عرضه گردد.

نسخه سوییچ Apex Legends اسفند منتشر می گردد

بازی ایپکس لجندز یکی از عظیمترین بازی های بتل رویال فعلی به حساب می آید. رقابت کردن در بازار شلوغ بازی های بتل رویال در مقابل غول هایی مانند فورتایت و پابجی اصلا ساده نیست؛ اما در این شرایط شرکت الکترونیک آرتز پیروز شده تا بازی ایپکس لجندز را به یکی از بازی های محبوب از این سبک، میان گیمرها جا بیاندازد. این اتفاق به دلیل تیراندازی بسیار خوب این بازی که توسط تیم سرآمد ریسپاون (Respawn) طراحی شده اتفاق افتاده است. همچنین پشتیبانی های خوب شرکت الکترونیک آرتز برای عرضه محتوای جدید در این محبوبیت بی تأثیر نبوده.

مدت ها است که شرکت الکترونیک آرتز وعده منتشر کردن بازی ایپکس لجندز برای کنسول نینتندو سوییچ را داده. بعد از یک تاخیر، بالاخره تاریخ عرضه این نسخه بازی تعیین شده و به گفته شرکت الکترونیک آرتز نسخه نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ 19 بهمن منتشر خواهد شد.

وظیفه ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی ایپکس لجندز به استودیوی پنیک باتن (Panic Button) محول شده. این استودیو را با پورت دیگر بازی های عظیم برای کنسول نینتندو سوییچ می شناسیم. از کارهای قبلی این استودیو می توان به پورت کردن بازی های دووم و ولفنشتاین به کنسول نینتندو سوییچ اشاره نمود. تعیینا برای اینکه بتوان بازی سنگینی مانند ایپکس لجندز را روی کنسول نینتندو سوییچ اجرا کرد احتیاج است که در بخش های زیادی این بازی از نظر گرافیکی تغییرات ایجاد گردد.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام نموده که از نظر محتوایی قرار نیست میان این نسخه از بازی ایپکس لجندز و نسخه های دیگر تفاوتی وجود داشته باشد. با توجه به کارنامه استودیوی پنیک باتن این موضوع ممکن است و احتمالا با کاهش دادن گرافیک این بازی، تجربه ای کامل از بازی ایپکس لجندز ارایه گردد. این نسخه از بازی تمام امکانات نسخه های دیگر مانند محتوای فصلی و کراس پلی را در خود خواهد داشت.

فصل هشتم بازی ایپکس لجندز آغاز شده و دارندگان تمام نسخه های منتشر شده این بازی به فصل هشتم دسترسی دارند. نسخه نینتندو سوییچ بازی ایپکس لجندز قرار است در جریان این فصل از بازی منتشر گردد. برای این که عدالت به شکل بهتری میان بازیکنان نسخه های مختلف این بازی رعایت گردد شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا به بازی کنان نسخه سوییچ که بتل پس این بازی را خریداری نمایند، 30 سطح رایگان اهدا کند. همچنین در دو هفته اول بعد از عرضه این نسخه از بازی، میزان امتیاز دریافتی برای بتل پس فصل هشتم دوبرابر خواهد بود.

  • تریلر شخصیت جدید Fuse در Apex Legends

بازی ایپکس لجندز 9 مارس (19 بهمن) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی همین حالا به شکل رایگان برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم و اوریجین قابل دریافت است.

منبع: وبلاگ رسمی ایپکس لجندز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1361

به "نسخه سوییچ Apex Legends اسفند منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ Apex Legends اسفند منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید