نوری: شفر توانایی خود را اثبات نموده و همه به او اعتماد دارند

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، محمد نوری درباره وضعیت آبی پوشان گفت: انتظارات طرفداران استقلال به طور کامل برآورده نشده اما همه می دانیم که این موضوع به چه دلیلی است. استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده و تیم در فصل نقل و انتقالات ضربه خورد و اکنون شفر و دستیاران او با وجود همه سختی ها در حال بازسازی تیم هستند. در همه دیدارها این روند بازسازی و پیشرفت استقلال مشهود است و اهل فن این موضوع را درک می نمایند اما هماهنگ شدن تیم جدید و نتیجه دریافت، موضوعی زمان بر است.

نوری: شفر توانایی خود را اثبات نموده و همه به او اعتماد دارند

وی ادامه داد: شفر برای بازسازی و ساخت دوباره استقلال مدعی، به جوان ها میدان داده و بازیکنان جدیدی را اضافه نموده است. آقای شفر سال گذشته توانایی خود را ثابت نموده و به همین دلیل است که همه به ایشان اعتماد دارند.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: نام استقلال مهم تر از هر چیزی است. ما باید واقع بینانه برخورد کنیم. شفر سال گذشته تیمی را به اوج رساند که به مراتب شرایط بدتری از تیم سال جاری داشت و کار بزرگی انجام داد. پیشکسوتان اکنون باید کنار تیم باشند و با تزریق آرامش به تیم یاری نمایند.

وی اضافه کرد: برخی نقدها از سر دلسوزی اما متاسفانه عده ای می خواهند به تیم لطمه بزنند. امیدوارم طرفداران استقلال دست به دست یکدیگر بدهند تا تیم به روزهای اوج برسد و این موضوع اصلا دور از ذهن نیست.

نوری در بخش پایانی خود با اشاره به این نکته که استقلال احتیاج به اتحاد دارد، توضیح داد: کادرفنی و کادر مدیریتی استقلال زحمت می کشند و ما باید همه برای ساخت استقلال اتحاد داشته باشیم و از تخریب و حاشیه سازی دوری کنیم. شفر کارنامه مشخصی دارد و فصل گذشته کاری در استقلال انجام داد که بزرگترین مربیان جهان نیز نمی توانستند انجام دهند. استقلال سال گذشته هم در نتیجه گیری و هم در سبک بازی موفق بود و مطمئنا سال جاری نیز خیلی زود به این کیفیت باز خواهد گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 7

به "نوری: شفر توانایی خود را اثبات نموده و همه به او اعتماد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: شفر توانایی خود را اثبات نموده و همه به او اعتماد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید