نکات مهمی که پس از خرید سرفیس پرو 7 باید برای راه اندازی و استفاده بدانید

به گزارش اخبار ورزشی، بسیاری از افراد، پس از خرید سرفیس پرو 7 یا دیگر محصولات برند سرفیس کوشش دارند تا روش های درست برای کار با آن را بدانند. در این مطلب شیوه درست راه اندازی، استفاده و نگهداری از این کامپیوترهای قدرتمند را آنالیز خواهیم کرد.

نکات مهمی که پس از خرید سرفیس پرو 7 باید برای راه اندازی و استفاده بدانید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام مای سرفیس، سرفیس پرو 7 جدیدترین کامپیوتر همراه شرکت مایکروسافت است که با نسل جدید پردازنده های شرکت اینتل آماده فراوری و عرضه شده است.

آنچه باعث می گردد تا بسیاری از افراد نظیر دانشجویان، مهندسین و طراحان کامپیوترهای سرفیس را برای کارهای خود انتخاب نمایند، قدرت بسیار زیاد آن در کنار قابلیت حمل آسان آن به صورت روزمره است.

اگر شما نیز تمایل به خرید سرفیس دارید، می توانید به وب سایت مای سرفیس سر زده و در کنار آنالیز محصولات مختلف، اقدام به انتخاب و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود کنید. مای سرفیس مرکز خرید تمامی محصولات سرفیس و لوازم جانبی آن به صورت اینترنتی از سراسر ایران است.

سرفیس پرو هرچند در ابعادی شبیه به تبلت های 13 اینچی موجود در بازار ساخته شده، اما امکان اجرای سیستم عامل ویندوز 10 را با تمامی قابلیت ها و امکانات مشابه با لپ تاپ ها فراهم می نماید.

تمامی نرم افزارهای کاربردی و حرفه ای شامل بسته نرم افزاری آفیس، اتوکد، فتوشاپ و ادوبی پریمیر به سادگی در این کامپیوترهای کوچک قابل اجرا هستند و همین موضوع نیز عامل اصلی تمایل بسیاری از افراد حرفه ای برای خرید سرفیس است.

در این میان، راه اندازی، استفاده و نگهداری از این محصولات به دلیل قابلیت حمل زیاد آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما نیز تصمیم به خرید کامپیوترهای سرفیس گرفته اید، بهتر است پیش از اقدام به انجام هر کاری، ابتدا روش درست راه اندازی این محصولات را مطالعه کنید.

برای راه اندازی اولیه سرفیس چه کاری باید انجام گردد؟

راه اندازی اولیه سرفیس در تمامی مدل ها، بسیار آسان است. در حقیقت شرکت مایکروسافت در راه اندازی و استفاده از این دستگاه کوشش نموده تا ساده ترین شیوه های ممکن را توسعه دهد تا تجربه ای خوب برای کار با این محصولات ایجاد گردد.

اگر به تازگی اقدام به خرید سرفیس پرو 7 یا دیگر مدل های جدید کامپیوترهای شرکت مایکروسافت نموده اید، کافی است دستگاه را با دقت هر چه تمام تر از جعبه بیرون بیاورید و به سادگی با فشردن دکمه Power آن را روشن کنید.

پس از انجام این کار، دستگاه شما روشن می گردد و وارد مراحل اولیه راه اندازی سیستم عامل ویندوز 10 خواهد شد؛ در این مرحله کافی است تنظیمات مورد نظر خود که شامل انتخاب زبان، تنظیم نام کاربری، رمز عبور، فرایند حفظ حریم خصوصی سیستم عامل هستند را به ترتیب انجام دهید تا دستگاه آماده اجرا تمامی کارهای مورد نظر شما باشد.

پس از راه اندازی اولیه و نصب نرم افزارهای مورد نظیر، برای راه اندازی های بعدی احتیاجی به انجام فرایند پیچیده برای دسترسی به سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده در دستگاه ندارید؛ چرا که تمامی کامپیوترهای مدرن شرکت مایکروسافت با سیستم ذخیره سازی SSD فراوری شده اند که به لطف آن، سرعت آماده شدن آن ها بسیار بالا است.

افزایش عمر باتری سرفیس پرو 7

مایکروسافت اعلام نموده که عمر باتری سرفیس پرو 7 در شرایط آزمایشگاهی برابر با 10.5 ساعت است. این موضوع به منزله آن است که اگر با شارژ 100 درصد اقدام به استفاده از سرفیس با نور پس زمینه 50 درصد گردد و تنها نرم افزارهای معمول اجرا شوند، عمر باتری دستگاه به 10 ساعت و سی دقیقه خواهد رسید.

البته عمر باتری سرفیس بسته به نوع و شیوه استفاده معمولاً متفاوت است؛ اگر از نرم افزارهای حرفه ای نظیر فتوشاپ، اتوکد یا MATLAB در سرفیس ها بهره ببرید، قطعاً مصرف انرژی دستگاه افزایش و به دنبال آن عمر باتری نیز کاهش خواهد یافت.

با توجه به این موضوع توصیه می گردد تا در زمان استفاده از نرم افزارهای حرفه ای، حتماً شارژر را به دستگاه خود متصل نگه دارید.

نکته مهم دیگر این است که برخلاف دیدگاه عموم، اتصال طولانی مدت شارژر به دستگاه باعث کاهش عمر مفید باتری نمی گردد و برعکس باعث می گردد تا با کاهش سیکل شارژ و دشارژ، عمر مفید باتری نیز افزایش پیدا کند.

نگهداری از سرفیس

اگر دستگاه هایی نظیر سرفیس را خریداری نموده اید، باید به یاد داشته باشید که این دستگاه ها احتیاج به مراقبت ویژه ای دارند، بدنه و بخش نمایشگر سرفیس ها باید در برابر ضربات و خط و خش ها مصون باشند. همین موضوع باعث می گردد تا استفاده از لوازم جانبی مهمی نظیر کیس های نگه دارنده و محافظ برای استفاده روزمره از سرفیس ضروری باشد.

نتیجه گیری

کامپیوترهای مایکروسافت، در کنار قابلیت حمل بسیار بالا و قدرت سخت افزاری مناسب خود، گزینه هایی ایده آل برای افرادی به حساب می آیند که احتیاج همیشگی به همراه داشتن یک کامپیوتر دارند.

این محصولات از طرفی همانند یک لپ تاپ کارها را انجام می دهند و در عین حال ابعادی مشابه با یک تبلت دارند. با این وجود همراه داشتن همیشگی سرفیس احتیاج به مراقبت های ویژه و رعایت نکاتی خاص دارد تا عمر مفید دستگاه ها به شکلی ویژه افزایش پیدا کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1373

به "نکات مهمی که پس از خرید سرفیس پرو 7 باید برای راه اندازی و استفاده بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهمی که پس از خرید سرفیس پرو 7 باید برای راه اندازی و استفاده بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید