هتل آکوارل مسکو (Akvarel Hotel)؛ اقامتگاهی 4ستاره با امکانات رفاهی متنوع

به گزارش اخبار ورزشی، هتل آکوارل (به انگلیسی: Akvarel Hotel) در بافت تاریخی شهر دیدنی مسکو واقع شده و با داشتن امکاناتی فراوان و خدماتی بی شمار، آغوش خود را برای گردشگرانی که بلیط هواپیما مسکو را برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر تماشایی تهیه نموده اند، گشوده است. تعدد گزینه های اقامتی، تنوع امکانات و ارائه خدماتی باکیفیت از جمله ویژگی های جذابی است که هتل آکوارل را به مکانی محبوب در میان گردشگران مبدل ساخته است.

هتل آکوارل مسکو (Akvarel Hotel)؛ اقامتگاهی 4ستاره با امکانات رفاهی متنوع

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آکوارل

هتل آکوارل اقامتگاهی 4 ستاره است و اگر نگاهی به امکانات متنوع این هتل بیندازید، دلیل آن را خواهید یافت. با اقامت در این هتل هرآنچه بدان احتیاج دارید، از پارکینگ مسقف گرفته تا اتاق برگزاری جلسات، در اختیار شما قرار داده خواهد شد. چنانچه دوست دارید در فضایی دنج و آرام، قهوه ای فرانسوی نوش جان کنید، کافی شاپ هتل آماده خدمات رسانی به شماست.

اگر احساس گرسنگی می کنید، رستوران باکیفیت و خوش منظره هتل با گستره وسیعی از غذاهای لذیذ اروپایی خود قادر است نه تنها حس گرسنگی شما را رفع کند، بلکه انرژی مورد احتیاج بدن شما را برای گشت و گذار در کوچه پس کوچه های شهر دیدنی مسکو تامین کند. اما نکته جالب در خصوص هتل آکوارل این است که شما با رزرو اتاق در هتل می توانید حیوان خانگی دوست داشتنی خود را نیز در طول اقامت در این هتل همراه خود داشته باشید.

از دیگر امکانات هتل آکوارل می توان به اینترنت رایگان پرسرعت، صندوق امانات، انبار نگهداری از بار و بنه، تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و دستگاه فکس و فتوکپی اشاره نمود.

خدمات هتل آکوارل

افزون بر امکانات ذکر شده، هتل آکوارل در همان ابتدای ورود امتیازات فراوانی را پیشکش میهمانان خود می نماید. پذیرش 24 ساعته و محرمانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، خرید بلیط، واکس کفش، سرویس حمل و نقل و شاتل فرودگاهی، تنها بعضی از خدماتی است که میهمانان در طول اقامت خود در هتل آکوارل از آن بهره مند خواهند گشت. همچنین در صورت احتیاج می توانید از خدمات پرستاری کودک نیز برخوردار شوید و کودک خود را با خیالی آسوده به دست پرستارانی مجرب و دلسوز بسپارید. ناگفته نماند که خدمات خانه داری و روم سرویس نیز به طور مرتب هرروز صورت خواهد گرفت.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آکوارل

چیزی که حضور در هتل آکوارل را به تجربه ای لذت بخش مبدل ساخته، طراحی خاص و جذاب واحدهای اقامتی آن است. در طراحی واحدهای اقامتی سعی برآن شده که از تمامی فضای موجود در واحدها به شکلی بهینه استفاده شود و اتاق ها به سبک و سیاقی دکور شوند که حس حضور در خانه را به میهمانان القا نمایند.

کلیه وسایل اقامتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، مبلمانی راحت، چراغ مطالعه، کمد لباس، سشوآر و لوازم بهداشتی و استحمام در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل آکوارل گنجانده شده تا میهمانان هیچ احتیاجی را احساس ننمایند. ناگفته نماند از آنجایی که در ساخت واحدهای اقامتی هتل از دیوارهای عایق صوت استفاده شده، میهمانان می توانند بدون مزاحمت صدای محیط خارج از واحد اقامتی خود به استراحت بپردازند و آرامش مطلق را در این مکان تجربه نمایند.

موقعیت مکانی هتل آکوارل

هتل آکوارل از لحاظ موقعیت مکانی نیز در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برد. این هتل که در مرکز شهر مسکو واقع شده، در نزدیکی بسیاری از اماکن دیدنی نظیر تئاتر بولشوی، موزه هنرهای مدرن مسکو، میدان سرخ و پارک زریادیه قرار گرفته و تا نزدیک ترین ایستگاه متروی مسکو فقط 7 دقیقه (پیاده روی) فاصله دارد.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آکوارل

تئاتر بولشوی: 0.4 کیلومتر

موزه هنرهای مدرن مسکو: 0.5 کیلومتر

سالن تئاتر اقتصادی: 0.5 کیلومتر

میدان سرخ: 1 کیلومتر

پارک زریادیه: 1.6 کیلومتر

خیابان آربات: 2 کیلومتر

گالری ترتیاکوف: 2.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1271

به "هتل آکوارل مسکو (Akvarel Hotel)؛ اقامتگاهی 4ستاره با امکانات رفاهی متنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آکوارل مسکو (Akvarel Hotel)؛ اقامتگاهی 4ستاره با امکانات رفاهی متنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید