پروازهای کدام ایرلاین ها به ترمینال سلام فرودگاه امام منتقل شد ؛ جدول زمان بندی تغییرات ، آماده سازی ترمینال یک برای پرواز داخلی

به گزارش اخبار ورزشی، معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن اعلام جزئیات افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام از آماده سازی ترمینال یک فرودگاه امام (ره) برای پروازهای داخلی اطلاع داد.

پروازهای کدام ایرلاین ها به ترمینال سلام فرودگاه امام منتقل شد ؛ جدول زمان بندی تغییرات ، آماده سازی ترمینال یک برای پرواز داخلی

خبرنگاران: حسن خوشخو گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران و بهره برداری حداکثری از منابع و تجهیزات فرودگاهی، شماری از پروازهای ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ترمینال گالری سلام این مجموعه منتقل خواهند شد.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: وجود زیرساخت ها و امکانات کافی در ترمینال گالری سلام موجب شد تا پس از آنالیز های لازم و با هماهنگی نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران، تعداد پروازهای این ترمینال را افزایش دهیم.

خوشخو با اشاره به انتقال بعضی پروازها به ترمینال سلام گفت: با انتقال این پروازها، ظرفیتی جدید در ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ایجاد می گردد که قصد داریم از این ظرفیت برای برقراری پروازهای داخلی استفاده کنیم و هم اکنون در حال آماده سازی ترمینال یک برای آغاز پروازهای داخلی هستیم.

وی اضافه نمود: پس از برگزاری جلسات متعدد با شرکت های هواپیمایی مقرر شد پروازهای بین المللی هواپیمایی آسمان، آذربایجان، سلام ایر، العراقیه، براوو و آرمینا از ترمینال گالری سلام انجام شوند.

جزئیات انتقال پروازهای بین المللی ترمینال یک به ترمینال گالری سلام

شرکت هواپیمائی تاریخ آغاز پروازها از ترمینال گالری سلام
هواپیمایی آسمان 31 مرداد ماه
هواپیمایی آذربایجان 17 مرداد ماه
هواپیمایی سلام ایر 17 مرداد ماه
هواپیمایی العراقیه 21 مرداد ماه
هواپیمایی براوو 25 مرداد ماه
هواپیمایی آرمنیا 6 شهریور ماه
منبع: چمدان
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 180

به "پروازهای کدام ایرلاین ها به ترمینال سلام فرودگاه امام منتقل شد ؛ جدول زمان بندی تغییرات ، آماده سازی ترمینال یک برای پرواز داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای کدام ایرلاین ها به ترمینال سلام فرودگاه امام منتقل شد ؛ جدول زمان بندی تغییرات ، آماده سازی ترمینال یک برای پرواز داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید