پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/البرز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه حدود 5200 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می گردد.

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد از سال 88 با ظرفیت 50 هزار مسکن مهر آغاز به کار کرد، گفت: تعهد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد 35 هزار واحد بود که از این تعداد 34 هزار و 300 واحد به اتمام رسیده و 700 واحد دیگر نیز در مرحله اتمام نازک کاری واقع شده است و تا خرداد ماه به اتمام می رسد.

وی با اشاره به فروش اقساطی این واحدها ادامه داد: از برنامه فروش اقساطی حدود 7600 واحد مانده که تا آخر برنامه دولت تحویل مردم دهیم.

حق لطفی اظهار کرد: 12 هزار واحد در قالب موضوعات دیگر و حدود 3000 واحد هم واحدهایی هستند که مسائل حقوقی دارند که هنوز حل نشده و افراد آن به مجموعه های دیگر منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه حدود 5200 واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد یکی از خدمات آب، برق و گاز را ندارند، گفت: هم زمان با تکمیل واحدها خدمات عمومی هم به آنها داده می گردد.

وی اضافه کرد: سال جاری شرکت عمران 30 میلیاردتومان به شرکت برق و 51 میلیارد تومان هم به شرکت آبفا برای تکمیل زیرساخت ها یاری کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به طرح اقدام ملی و کوشش دولت برای خانه دار شدن اقشار متوسط و دهک های پنج تا هشت گفت: تا به امروز 15 هزار نفر ساماندهی شدند که 10 هزار نفر به صورت تعاونی بودند و 5000 نفر هم در قالب سامانه ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1459

به "پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تقریباً بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید