پنجره دوجداره بازرگانی عبیدی

به گزارش اخبار ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران- برای تهیه یراق آلات و دیگر ملزومات و همچنین سفارش و مشاوره جهت خرید درب و پنجره upvc با برندهای معتبر و محصولاتاورجینال با ما در گروه تولیدی بازرگانی عبیدی تماس بگیرید .

پنجره دوجداره بازرگانی عبیدی

تلفن ثابت:1-36591670-026تلفن همراه:09120909542

نشانی سایت :

https://smabidy.com

برای آنکه برترین محصولات و باکیفیت ترین درب و پنجره را در اختیار داشته باشید به سراغ تولیدکنندگانی بروید که قادرند ارائه یک محصول با درجه و اصلی را تضمین کنند. همیشه این جمله را در جایی گوشه ذهنتان داشته باشید که تنها برترین ها می توانند برترین ها را ارائه دهند و این دقیقا همان هدف و موضوعی است که بازرگانی عبیدی در جهت به دست آوردن آن از هیچ تلاشی فرودگذار نخواهد کرد و همیشه رضایت مخاطبان و مشتریان در صدر اهداف این شرکت واقع شده است.

گروه تولیدی بازرگانی عبیدی، از سال 1384 فعالیت خود را در راستای ارائه و فروش پنجره های upvc و همچنین یراق آلات آن ها آغاز کرد. هم اکنون در شهر های تهران، البرز و تبریز محصولاتی همچون پنجره های دوجداره و سه جداره upvc ، ملزومات صنعت درب و پنجره upvc و یراق آلات عمده را به فروش میرساند. این شرکت کنندگی برند وین تک را دارد وهمچنین صاحب برند ویتانوا و هارمونی می باشد. تمامی محصولات گروه بازرگانی عبیدی با گارانتی و بالاترین کیفیت عرضه می گردد.

پروفیل ویتانوا

زمانی که باید منتظر می ماندیم تا کشورهای خارجی، جدیدترین محصولات خود را تولید کرده و به دست ما نیز برسانند، به اتمام رسیده است. امروز، ما به جایی رسیده ایم که نه تنها می توانیم مایحتاج خود را به راحتی تولید کنیم بلکه می توانیم محصولاتی قابل رقابت با کشورهای خارجی تولیده کرده و به دیگر کشورها صادر نماییم. یکی از محصولاتی که کشور ما توانسته موفقیت های شایان توجهی را در تولید آن به دست آورد، تولید پروفیل ویتانوا است. این نوع پروفیل، یکی از برترین و با کیفیت ترین پروفیل های موجود در بازار بوده و نه تنها در ایران محبوبیت زیادی دارد بلکه در دیگر کشورها نیز، ساختمان سازان زیادی تمایل دارند تا از این نوع پروفیل در ساختمان های خود استفاده کنند.

پروفیل ویتانو، تحت استانداردهای روز دنیا تولید شده و پنجره هایی که با این پروفیل ساخته می شوند، در نوع خود بسیار با کیفیت و بادوام ظاهر شده اند. از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات اتریشی و آلمانی در تولید ویتانو استفاده می گردد، بنابراین انتظار فروش زیاد و برتری در جنس محصول، اصلا دور از انتظار و غیر واقع بینانه نخواهد بود. بازرگانی عبیدی، یکی از با سابقه ترین کنندگان فروش ویتانو در کشور بوده و به دلیل سابقه و تجربه طولانی که در این زمینه کسب کرده، به عنوان برترین کنندگی و تولیدکننده درب و پنجره شناخته شده است .

قیمت دستگیره پنجره دوجداره

یکی از عواملی که باعث تغییر و بروز نوسان در پنجره های دو جداره می گردد، دستگیره های این نوع پنجره ها هستند. قیمتی که برای دستگیره ها تعیین می گردد به فاکتورهای مختلف وابسته است. از جمله این فاکتورها می توان به طراحی و نوع بازشو بودن آن، یراق آلات داخلی به کار برده شده در آن، کیفیت، قفل دستگیره و رنگ اشاره کرد. این عوامل به صورت مستقیم باعث نوسان قیمت دستگیره پنجره های دو جداره می گردد.

اشتباهی که شاید برخی اوقات در حوزه ساختمان سازی ظاهر گردد، این است که برخی افراد فکر می کنند که اگر برای خرید دستگیره ها، قیمت کمتری بپردازند، در نهایت می توانند هزینه های ساختمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. برخی ساختمان هایی که پنجره ها به دفعات در طی روز باز و بسته می شوند، اگر دستگیره ها بی کیفیت و نامرغوب باشند، به سرعت دچار اشکال شده و کارایی خود را از دست می دهند. توصیه می کنیم در بحث ساختمان سازی، خود را به یک نگاه طولانی مدت مجهز کنید و به سراغ متریال هایی بروید که کیفیت در آنها حرف اول را می زند؛ تنها با وجود این شرط است که بدون نگرانی می توان قطعه مورد نظر را خریداری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1800

به "پنجره دوجداره بازرگانی عبیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره دوجداره بازرگانی عبیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید