پیشرفت 75درصدی پروژه محوطه سازی کمپ گردشگری آغ کهریز در آذربایجان شرقی

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پیشرفت 75درصدی پروژه محوطه سازی کمپ گردشگری آغ کهریز در شهرستان شبستر اطلاع داد.

پیشرفت 75درصدی پروژه محوطه سازی کمپ گردشگری آغ کهریز در آذربایجان شرقی

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار گفت: در راستای هدف گذاری این اداره کل به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری مناطق گردشگر پذیر استان، محوطه سازی و سامان دهی کمپ گردشگری آغ کهریز شبستر از ابتدای امسال در دستور کار نهاده شد.

او در ادامه به اقدامات انجام گرفته در کمپ آغ کهریز اشاره نمود و گفت: از اردیبهشت ماه امسال عملیات ساماندهی این کمپ شروع شد و تا به امروز اقداماتی نظیر محوطه سازی، اجرای دیوار در محوطه و خاک برداری سخت صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: این پروژه بااعتباری قریب به 7میلیارد ریال اجراشده است و عملیات سامان دهی این کمپ طی ماه های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 680

به "پیشرفت 75درصدی پروژه محوطه سازی کمپ گردشگری آغ کهریز در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 75درصدی پروژه محوطه سازی کمپ گردشگری آغ کهریز در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید