چگونگی شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی در یک مستند

به گزارش اخبار ورزشی، اولین نسخه مجموعه مستند کمیته با موضوع روایتی از فعالیت های کمیته های انقلاب اسلامی برای اولین بار در قالب مستند آماده نمایش شد.

چگونگی شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی در یک مستند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه مستند، کمیته انقلاب اسلامی یا کمیته های انقلاب اسلامی، اولین سازمان نظامی راه اندازی شده، پس از انقلاب اسلامی در سال 1357 بود، که در تاریخ 23 بهمن 1357 با پیغام امام خمینی (ره) تأسیس شد و در سال 1370 پس از تصویب قانون تشکیل نیروی انتظامی، منحل و با ادغام سازمان آن با شهربانی و ژاندارمری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و سیر تحولی این سازمان از شروع تا سرانجام در مجموعه مستند کمیته روایت می گردد.

کارگردانی این مجموعه توسط عبدالحسین بدرلو اجرا شده و در این پروژه احمد خلیل اول فیلمبردار، عبدالحسین مخلص آبادی تدوین، مهدی نعمت الهی نویسنده گفتار فیلم، علی اصغر اسحاقی گرافیک و بهنام احمدخانی مدیر فراوریی کار را بر عهده دارند.

این مجموعه در چهار قسمت 40 دقیقه ای فراوری شده است که در حال حاضر متن گفتار فیلم در حال نگارش و قرار است اولین نمایشِ تلویزیونی این مجموعه مستند در ایام تأسیس کمیته ها باشد.

مستند کمیته به تهیه کنندگی مصطفی فتاحی و کارگردانی عبدالحسین بدرلو به سفارش خانه مستند انقلاب اسامی توسط مرکز هنری رسانه ای محرِم تهیه و فراوری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 664

به "چگونگی شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی در یک مستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی شکل گیری کمیته انقلاب اسلامی در یک مستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید