کانته به زمین تمرینی برگشت اما تنها تمرین کرد

به گزارش اخبار ورزشی، هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی که از بیم ابتلا به کرونا از شرکت در تمرینات خودداری نموده بود، در زمین تمرینی این تیم حضور پیدا کرد.

کانته به زمین تمرینی برگشت اما تنها تمرین کرد

به گزارش خبرنگاران، انگولو کانته با بازگشت به زمین تمرینی طرفداران چلسی را خشنود و آنها را به دیدن او در ادامه بازی های این فصل لیگ برتر انگلیس امیدوار کرد.

پس آنکه باشگاه چلسی و کادر فنی این تیم به بازیکنان شان اختیار دادند که به انتخاب خودشان در تمرینات شرکت یا از حضور در آن خودداری نمایند، کانته که بیم ابتلا به کرونا را داشت ترجیح داد در خانه تمرینات انفرادی اش را ادامه دهد. او اما روز گذشته (پنجشنبه) به زمین تمرینی کوبام برگشت و البته به صورت انفرادی و دور از سایر هم تیمی هایش تمرین کرد.

کانته 29 ساله نیز روز سه شنبه هفته جاری پس از منفی اعلام شدن تست کرونایش در اولین روز تمرینات تیم های لیگ فزونی، به طور کامل در تمرینات آبی پوشان لندن حضور پیدا کرد، اما او در سرانجام همان جلسه نگرانی اش از مبتلا شدن به کرونا را ابراز کرد و فردای آن روز هم حاضر نشد در تمرینات شرکت کند.

از آن موقع تمرینات لیگ برتر وارد فاز دوم شده و به بازیکنان اجازه انجام تمرینات کامل با برخوردهای فیزیکی را می دهد. در همین حال صحبت هایی مبنی بر انجام اولین بازی چلسی پس از دو ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا در روز 19 ژوئن (30 خرداد) انجام شده است. به همین دلیل هم چلسی روز سه شنبه یک جلسه تمرینی با تماس های فیزیکی محدود میان بازیکنان برگزار کرد، اما کانته حاضر نشد در تمرینات گروهی شرکت کند. با این حال بازگشت کانته به تمرینات سبب خوشبینی طرفداران به بازگشت او ترکیب چلسی شده است.

طبق اعلام سازمان لیگ انگلیس، بازی های این لیگ قرار است از 17 ژوئن (28 خرداد) با مصاف منچسترسیتی و آرسنال و استون ویلا مقابل شفیلدیونایتد از سرگرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 909

به "کانته به زمین تمرینی برگشت اما تنها تمرین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانته به زمین تمرینی برگشت اما تنها تمرین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید