یاری های جمع آوری شده در دانشگاه تهران به سیستان و بلوچستان ارسال شد

به گزارش اخبار ورزشی، یاری های دانشگاهیان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از سوی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران، جمع آوری و ارسال شد.

یاری های جمع آوری شده در دانشگاه تهران به سیستان و بلوچستان ارسال شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، با توجه به وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان، شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران اقدام به جمع آوری یاری های نقدی و غیر نقدی دانشگاهیان کرد.

یاری هاى غیرنقدى دانشگاهیان در قالب انواع کنسرو، پتو، کفش و چکمه، لوازم و اقلام بهداشتی و... اهداء شده است. مهلت دریافت یاری های غیرنقدی 2 بهمن ماه انتها یافت و یاری های جمع آوری شده به مناطق سیل زده ارسال شد.

شایان ذکر است، دانشگاهیان می توانند برای واریز یاری های نقدی به شماره کارت و حساب مرکز نیکوکاری دانشجویی والعصر اقدام فرمایید. مهلت دریافت یاری های نقدی تا 11 بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 667

به "یاری های جمع آوری شده در دانشگاه تهران به سیستان و بلوچستان ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های جمع آوری شده در دانشگاه تهران به سیستان و بلوچستان ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید