گردهمایی راهنمایان گردشگری 45 کشور در شیراز

به گزارش اخبار ورزشی، همزمان با انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان دنیا اسلام، این کلان شهر میزبانی رویدادهای مهمی را برعهده خواهد داشت که یکی از این رویدادها، گردهمایی راهنمایان گردشگری 45 کشور دنیا است.

گردهمایی راهنمایان گردشگری 45 کشور در شیراز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در این رابطه گفت: 300 راهنمای گردشگری از 45 کشور روزهای 14 و 15 بهمن در شیراز گردهم خواهند آمد.

امیری درباره همزمانی این رویداد با شروع دوران یک ساله پایتختی جوانان جهان اسلام، گفت: گردهمایی راهنمایان گردشگری جهان، یک رویداد دو سالانه محسوب می گردد که مستقیما زیر نظر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) برگزار می گردد.

وی با اشاره به صندلی ویژه راهنمایان در معرفی جاذبه های گردشگری در جهان، گفت: برگزاری این گردهمایی تاثیر بسزایی در تعامل رهنمایان فعال ایران با راهنمایان سایر کشورهای جهان و گامی برای ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری است.

امیری افزود: معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور، توسعه پایدار صنعت گردشگری و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای راهنمایان بر اساس استانداردهای جهانی از مهمترین اهداف این کنوانسیون است.

وی اضافه نمود: در پانزدهمین فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری که بهمن ماه سال 93 در جمهوری چک برگزار گردید، از میان 11 کشور، ایران، سنگاپور و دانمارک به عنوان نامزدهای نهایی برگزاری گردهمایی سال 2017 انتخاب شدند که در نهایت میزبانی با بیشترین آراء به شیراز رسید.

امیری با بیان اینکه مجری این برنامه، کانون سراسری انجمن های راهنمایان گردشگری ایران است، گفت: بازدید از جاذبه های شهرهای شیراز، اصفهان یزد، زنجان، قزوین و همدان، برگزاری نشست مجمع عمومی فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری و اجرای کارگاه های آموزشی- تخصصی از برنامه های این گردهمایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 640

به "گردهمایی راهنمایان گردشگری 45 کشور در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی راهنمایان گردشگری 45 کشور در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید