راهنمایان و مهمانان کنوانسیون 2017 اصفهان به تبریز نمی آیند

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به عدم حضور تبریز در برنامه سفر ایرانگردی راهنمایان کنوانسیون 2017 در اصفهان گفت: با اینکه راهنمایان و مهمانان کنوانسیون 2017 اصفهان به تبریز نمی آیند، با این حال ما کوشش خواهیم کرد تا تبریز را به آنان معرفی کنیم.

راهنمایان و مهمانان کنوانسیون 2017 اصفهان به تبریز نمی آیند

رضا خلیلی در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: بازدید از قزوین، زنجان، همدان، تهران، شیراز، یزد و اصفهان در برنامه سفر این راهنمایان گردشگری دنیا وجود دارد و متأسفانه نام تبریز در این برنامه به چشم نمی خورد.

وی با تأکید بر اهمیت معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی سال 2018 در سطح دنیای برای راهنمایان گردشگری، یاد آورشد: شهرداری تبریز با تهیه پکیج هایی برای شرکت کنندگان در این کنوانسیون در نظر دارد تا جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری تبریز و استان را به نحو احسن معرفی کند.

وی اضافه نمود: پکیج های گردشگری با موضوع تبریز 2018 شامل بروشور، کتابجه، سی دی هایی هستند.

وی، نمایش کلیپ های گردشگری تبریز، اجرای موسیقی آذری در بخش های مختلف این کنوانسیون و برگزاری جلسات با هیئت رئیسه فدراسیون کنوانسیون از دیگر برنامه های شهرداری بیان کرد.

لازم به ذکر است، کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا از تاریخ 9 الی 13 بهمن ماه امسال با حضور 240 نفر از راهنمایان گردشگری از 39 کشور دنیا از جمله اتریش، فرانسه، یونان، تایلند، انگلستان و آمریکا انجام می گردد.

میزبان تور کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا همه ساله پس از رای گیری در مجمع دنیای این کنوانسیون با حضور همه اعضای آن در شهر پراگ کشور چک مشخص می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 248

به "راهنمایان و مهمانان کنوانسیون 2017 اصفهان به تبریز نمی آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان و مهمانان کنوانسیون 2017 اصفهان به تبریز نمی آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید