گوگل محبوب ترین افزونه های مرورگر کروم در سال 2023 را معرفی کرد

به گزارش اخبار ورزشی، گوگل به تازگی فهرست محبوب ترین افزونه های مرورگر گوگل کروم در سال 2023 را منتشر نموده که بسیاری از آن ها مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

گوگل محبوب ترین افزونه های مرورگر کروم در سال 2023 را معرفی کرد

با نزدیک شدن به خاتمه سال 2023، گوگل تصمیم گرفته فهرستی از محبوب ترین افزونه های مرورگر گوگل کروم را که در امسال کاربران بیشتر از هر افزونه دیگری از آن ها استفاده نموده اند منتشر کند. افزونه یا پلاگین، برنامه ای است کوچک و جانبی که به یک برنامه اصلی، امکانات بیشتری می دهد.

برای مثال شما وقتی با گوگل کروم کار می کنید، احتیاج دارید تا این مرورگر به صورت بومی بتواند ویدیوهای موجود درون یک صفحه را برایتان فهرست نموده و دانلود کند، یا مثلا فرمت عکس های موجود درون یک صفحه را تغییر دهد. این کارها به صورت پیش فرض از کروم بر نمی آید ولی با نصب افزونه روی آن، می توانید این کارها را انجام دهید.

حالا که با مفهوم افزونه آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا با 12 مورد از محبوب ترین افزونه های گوگل کروم که در سال 2023 بیشترین مقدار استفاده را به وسیله کاربران داشته اند را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که این فهرست از سوی خود گوگل منتشر شده است.

محبوب ترین افزونه های گوگل کروم در سال 2023

  1. Scribe: یکی از برترین و محبوب ترین افزونه های گوگل کروم که مبتنی بر هوش مصنوعی است و در انجام دو کار می تواند به کاربران یاری کند؛ مستندسازی فرایند کاری و بعلاوه ایجاد راهنمای قدم به قدم که برای آموزش های مختلف می تواند فوق العاده کاربردی باشد.
  1. DeepL Translate: افزونه ای که به یاری آن می توانید صفحات مختلف وب را با کیفیت و دقت بسیار بالایی به زبان های مختلف ترجمه کنید.
  2. QuillBot: افزونه ای برای پاسخ دادن سریع تر به ایمیل ها
  3. Sider: این افزونه هم یکی از محبوب ترین افزونه های گوگل کروم در سال 2023 محسوب می گردد که از ابزارهای مختلف اعم از ChatGPT و Bard بهره می برد و می توانید در هر شرایطی از آن برای پرسش از ChatGPT و Bard و دریافت پاسخ مورد نظر بهره ببرید.
  4. Teal: افزونه ای برای افرادی که در پی شغل هستند. این افزونه یاری می نماید که شغل و قرارداد خاصی را جست و جو و برای خود رزرو کنید.
  1. Transkriptor: افزونه ای باز هم مبتنی بر هوش مصنوعی که برای جلسات درس انلاین فوق العاده است چون صدا را به متن تبدیل می نماید. این افزونه از 100 زبان مختلف هم پشتیبانی می نماید.
  1. Bonjourr: این افزونه برای کسانی است که عاشق طراحی مینیمال هستند چون صفحه اصلی مرورگر کروم رو تغییر می دهد.
  • : برخلاف ، کار این افزونه تبدیل متن به صداست. به این صورت که شما متن مورد نظر را به آن می دهید و این افزونه هم آن را برایتان می خواند.
  • : همانطور که از نامش پیداست، این افزونه برای تنظیم فایل های صوتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
  • : افزونه ای برای یافتن کدهای تخفیف
  • : افزونه ای که در واقع یک بازی محسوب می گردد.
  • : افزونه ای که در واقع یک پلتفرم آنلاین برای ساخت بازی محسوب می گردد. بعلاوه می توانید بازی های ساخته شده به وسیله دیگران را هم تجربه کنید.

اگر شما هم تجربه استفاده از یک افزونه مجذوب کننده در کروم را در سال 2023 داشتید می توانید نام آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2176

به "گوگل محبوب ترین افزونه های مرورگر کروم در سال 2023 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل محبوب ترین افزونه های مرورگر کروم در سال 2023 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید