40 مدرسه بروجرد برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز شدند

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، جمشید ابوالفتحی ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش بروجرد گفت: سال جاری در فصل تعطیلات توانسته ایم طرح گردشگری بروجرد گردی را در شهرستان اجرا کنیم که در این طرح 300 دانش آموز دختر و پسر بروجردی شرکت داشته اند.

40 مدرسه بروجرد برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: پروژه مهر سال جاری در مدرسه امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد و تمام تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید و برگزاری جشن بازگشایی مدارس بروجرد اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: در بخش کسب رتبه های برتر کنکور سال گذشته افت شدیدی داشتیم که سال جاری این افت با کسب 22 رتبه زیر هزار در کنکور سال جاری توسط دانش آموزان بروجردی جبران شد و این جای تقدیر دارد.

ابوالفتحی توضیح داد: در حال حاضر اردوگاه فیال به عنوان یکی از اردوگاه های غرب کشور در بروجرد در حال تخریب است که مسئولان امر باید نسبت به تعمیر و بهسازی آن کوشش ویژه را داشته باشند.

وی بیان داشت: انتظار می رود به وسیله ماده 180 یا محلی دیگر یک سوله جدید در این اردوگاه احداث گردد که برای این امر اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان احتیاج است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از کلنگ زنی مدرسه 18 کلاسه توسط خیر مدرسه ساز در شهرستان بروجرد اطلاع داد و اضافه کرد: یک زمین به مساحت 20 هزار متر برای ساخت مدرسه 18 کلاسه در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: این پروژه طی هفته آینده توسط خیر مدرسه ساز کشور در بروجرد کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 40 مدرسه چه در غالب طرح هجرت و چه خارج از طرح هجرت رنگ آمیزی، تعمیر و تجهیز می شوند تا در شروع پروژه مهر و بازگشایی مدارس هیچگونه مسئله ای نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 710

به "40 مدرسه بروجرد برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدرسه بروجرد برای سال تحصیلی جدید تعمیر و تجهیز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید