آذری از فولاد جدا نخواهد شد

به گزارش اخبار ورزشی، طی نشستی که عصر امروز (دوشنبه) میان علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و سعید آذری مدیرعامل این باشگاه در اهواز برگزار گردید، تصمیم بر این گرفته شد که آذری یک فصل دیگر نیز مدیریت باشگاه خوزستان را عهده دار باشد.

آذری از فولاد جدا نخواهد شد

این در حالی است که آذری از چند باشگاه لیگ رجحان از جمله سپاهان برای مدیرعاملی پیشنهاد رسمی داشت، ولی در نهایت با دستور محمدی جدایی و انتقال او به باشگاهی دیگر منتفی شد.

طرفداران اهوازی با توجه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ سعید آذری و جواد نکونام برای فصل بعد بودند و همین درخواست ها تأکید مقامات استانی از جمله شریعتی استاندار خوزستان برای حفظ ثبات در فولاد را به همراه داشت.

پیش از این نیز سعید آذری که دچار مشکلاتی شخصی برای ادامه حضور در اهواز شده بود اعلام نموده بود برای جدایی از فولاد باید مجوز لازم را از علی محمدی و شرکت فولاد خوزستان کسب کند. آذری همچنین در واکنش به مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان اعلام نموده بود به احترام حمیدرضا عظیمیان (مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه)، دیگر اعضای هیئت مدیره و طرفداران سپاهان و با کسب اجازه از علی محمدی در این نشست حاضر شده است.

آذری پیش از این به باشگاه فولاد برنامه ای سه ساله را ارائه نموده بود و حالا با توجه به تعهدش به این باشگاه و البته تأکید مدیران فولاد برای ادامه همکاری، انتقالش به باشگاهی دیگر منتفی و به کارش در اهواز ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1067

به "آذری از فولاد جدا نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری از فولاد جدا نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید