اتفاق غیرمنتظره قبل از بازی پرسپولیس، نساجی؛ مرد شماره یک نیمکت نشین می گردد!

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی نساجی با توجه به در پیش بودن ملاقات با استقلال در جام حذفی و اهمیت دوچندان این مسابقه و البته حواشی به وجود آمده در فضای مجازی، محتمل است به چند بازیکن خود استراحت بدهد.

اتفاق غیرمنتظره قبل از بازی پرسپولیس، نساجی؛ مرد شماره یک نیمکت نشین می گردد!

به گزارش خبرنگاران نساجی مازندران در هفته سرانجامی لیگ برتر در سرنوشت سازترین مسابقه هفته باید به مصاف پرسپولیس تهران برود. مازنی ها بقای شان در لیگ برتر مسجل شده و در خوشبینانه ترین حالت می توانند با شکست دادن پرسپولیس به جای رتبه سیزدهم خود را به جایگاه یازدهم جدول برسانند و در این موقعیت لیگ بیست ودوم را به سرانجام ببرند. نساجی هنوز در نیم فصل دوم نتوانسته پیروز گردد و از 14 ملاقات قبلی تنها 6 امتیاز به دست آورده و شاگردان کارلوس هرناندس در بازی فردا در پی طلسم شکنی هستند.

مازنی ها هر چند در لیگ برتر شانسی برای کسب پیروزیت چشمگیر ندارند اما در جام حذفی به جمع 4 تیم برتر راه پیدا نموده اند و حالا باید بعد از انجام ملاقات فردا (پنجشنبه) مقابل پرسپولیس خود را مهیای تقابل با آبی پوشان مرکز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نمایند. سرمربی نساجی با توجه به در پیش بودن ملاقات با استقلال در جام حذفی و اهمیت دوچندان این مسابقه و البته حواشی به وجود آمده در فضای مجازی، احتمال دارد به چند بازیکن خود استراحت بدهد که یکی از این چهره ها احتمالاً علیرضا حقیقی خواهد بود.

دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس که فصل پیروزی را در جمع قرمزپوشان قائمشهری نگذرانده اما با این حال یکی از دو دروازه بان ثابت لیگ بیست ودوم محسوب می گردد. حقیقی در کنار حسین پورحمیدی تنها دروازه بانانی هستند که در طول لیگ بیست ودوم در تمامی ملاقاتها به میدان رفته اند اما این احتمال وجود دارد که این رکورد برای علیرضا حقیقی از بین برود و کارلوس هرناندس احتمالاً به سراغ استفاده از جانشین حقیقی می رود و به حسین خطیر میدان خواهد داد.

32 بازی نیمکت نشینی در یک فصل!

حسین خطیر در این فصل نه تنها نتوانست نظر مساعد حمید مطهری را به خود جلب کند بلکه در جلب نظر کارلوس هرناندس هم ناکام بوده و یکی از بازیکنانی محسوب می گردد که حتی یک دقیقه هم برای نساجی در فصل جاری به میدان نرفته و با آماری عجیب در حال سرانجام دادن به کار خود در فصل جاری است. خطیر حتی در 3 بازی جام حذفی هم مورد اعتماد کادرفنی نساجی نگرفت و نیمکت نشین حقیقی بود تا با دوری بیش از یک سال او احتمالاً فردا مقابل پرسپولیس به خط دروازه نساجی بازگردد.

خطیر و کارنامه ای که قابل دفاع نیست

دروازه بان جوان نساجی مازندران در طول 2 فصل اخیر تنها در 7 مسابقه برای مازنی ها به میدان رفته است. آخرین بازی حسین خطیر برای تیم نساجی در لیگ بیست ویکم و در ملاقات هفته بیست وهشتم مقابل طرفدار تهران بود که خطیر ناکام در ثبت کلین شیت بود و یک بار دروازه اش باز شد و حالا بعد از گذشت بیش از یک سال از آن مسابقه که روز بیست وچهارم اردیبهشت ماه 1401 برگزار گردید، حسین خطیر خود را برای حضور احتمالی در خط دروازه نساجی آماده می نماید.

خطیر در طول 7 بازی که برای نساجی به میدان رفته، تنها یک بار پیروز به کسب کلین شیت شده و 11 گل خورده در کارنامه این دروازه بان جوان به چشم می خورد که اتفاق جالب توجه اینکه او در ملاقات با گل گهر سیرجان در لیگ بیستم به اشتباه دروازه خودی را هم باز نموده است تا با کارنامه ای ناامیدنماینده برای ملاقات حساس با پرسپولیس آماده گردد. هر چند که حضورش در مقابل سرخ پوشان مرکز احتمال دارد و این فرضیه همچنان وجود دارد که علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک نساجی در ملاقات با پرسپولیس باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2118

به "اتفاق غیرمنتظره قبل از بازی پرسپولیس، نساجی؛ مرد شماره یک نیمکت نشین می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق غیرمنتظره قبل از بازی پرسپولیس، نساجی؛ مرد شماره یک نیمکت نشین می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید