استراماچونی باید آرامش داشته باشد

به گزارش اخبار ورزشی، عبدالعلی چنگیز در گفت وگو با خبرنگاران در مورد عملکرد استقلال در دو هفته اول لیگ نوزدهم گفت: آبی پوشان آغاز خوبی نداشتند، البته بازی بدی از خود به نمایش نگذاشتند اما در ثانیه های پایانی دیدار، بازی را به حریف واگذار کردند.

استراماچونی باید آرامش داشته باشد

وی تأکید کرد: این اتفاق در دیدار برابر فولاد خوزستان هم رخ داد اما این بار پیروزی با تساوی عوض شد و استقلال از کسب سه امتیاز محروم شد. این نشان می دهد که استراماچونی هنوز تیم خود را به خوبی نشناخته و باز هم به زمان احتیاج دارد تا بتواند نفر به نفر را در جاهای مناسب قرار داده و استقلال را با یک ارنج خوب، روانه میدان کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات پس از بازی که از سوی استراماچونی رخ داد، گفت: او باید آرامش خود را حفظ کند، سرمربی استقلال در طول 90 دقیقه هم مرتب در حال فریاد زدن بود و این مسئله باعث شده تا عصبانیت او به بازیکنان هم منتقل گردد و بر روی بازی آنها تأثیر منفی بگذارد بنابراین اگر او می خواهد کنترل بازی را در اختیار داشته باشد و صحبت های فنی خوبی را به بازیکنانش منتقل کند، اول باید آرامش داشته باشد که بتواند آن را به بازیکنان انتقال دهد.

چنگیز در خصوص نقدها نسبت به قضاوت فغانی در دیدار استقلال و فولاد خوزستان اضافه نمود: نمی توان همه تقصیرها را به گردن داور انداخت، در اینکه فغانی هم اشتباه داشت، شکی نیست اما اگر در دقایق خاتمهی بازی، آرامش در تیم حاکم بود و بازیکنان بازی را کنترل می کردند، مطمئناً استقلال الان صندلی بهتری در لیگ داشت و شرایطش بهتر بود بنابراین نمی توان همه تقصیرهای از دست دادن امتیاز را به گردن داور میدان انداخت.

وی در خاتمه اعلام نمود: این روزها همه از مدیریت استقلال انتقاد می نمایند زیرا فتحی یک تنه می خواهد همه این مسائل را حل نماید که مطمئناً این مسئله هرگز رخ نخواهد داد زیرا این باشگاه آنقدر حاشیه دارد که یک نفر نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد بنابراین او باید نفراتی را در کنارش داشته باشد تا بتواند با همفکری آنها و یاری دریافت از اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان، حاشیه ها را از این تیم مردمی دور نموده تا استقلال با آغاز دوباره لیگ برتر، به شرایط آرمانی بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 237

به "استراماچونی باید آرامش داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی باید آرامش داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید