افزایش تبلیغات زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در اردبیل می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: تبلیغات صندلی مهمی در گردشگری استان اردبیل ندارد که با تقویت اطلاع رسانی ها می توانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر بخش گردشگری استان باشیم.

افزایش تبلیغات زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در اردبیل می گردد

از سفر با قیمت تور کانادا 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، طاهر شریفی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل در سرعین گفت: تبلیغات صندلی مهمی در گردشگری استان اردبیل ندارد که با تقویت اطلاع رسانی ها می توانیم شاهد توسعه هر چه بیشتر بخش گردشگری استان باشیم.

وی با اشاره به تجلیل از سه برگزیده صنعت گردشگری اردبیل در سطح ملی شامل حسین عباسی نیا به عنوان مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار پل معلق مشگین شهر و به نمایندگی از این شرکت در حوزه ابتکار و خلاقیت، سجاد داسی موئیل با عنوان دهیار برتر روستای هدف گردشگری موئیل شهرستان مشگین شهر و فرشید علیزاده به عنوان عکاس ویژه سفر و گردشگری و کسب رتبه سوم استان در برترین های صنعت گردشگری کشور گفت: شرایط گردشگری استان با وجود کسب مقام های ملی و بین المللی مقبول است اما مطلوب نیست.

شریفی جذابیت، امنیت، سهولت دسترسی و کیفیت خدمات منطقه را چهار معیار، امتیاز و شرایط نسبی مطرح برای جذب گردشگر دانست و بیان نمود: باید در این زمینه اقدامات اساسی توسط مسئولان مربوطه انجام گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل اضافه نمود: استان اردبیل به ویژه سرزمین چشمه های بهشتی سرعین از نعمت ها و ثروت های خدادادی بسیاری برخوردار است که باید از آن با برنامه ریزی درست، بهینه استفاده کرد و این مستلزم توجه ویژه به موضوع تبلیغات است که متاسفانه در استان ما از صندلی مناسب و مهمی برخوردار نیست.

رونمایی از نقشه گردشگری شهرهای مختلف استان اردبیل شامل یک نقشه استانی، 10 نقشه شهرستان و 10 نقشه مراکز شهرستان های استان که با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی تهیه شده بود، از برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم از 22 نفر از برترین ها و فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل به منظور قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده و شایسته اعضای کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، فرمانداران به عنوان روسای کارگروه و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستانها و مدیران عامل جوامع و انجمنهای صنفی تأسیسات گردشگری تجلیل شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 608

به "افزایش تبلیغات زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در اردبیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تبلیغات زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در اردبیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید