گردشگری سلامت در گچساران رونق می گیرد

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زیرساخت های لازم برای توسعه گردشگری سلامت در شهرستان گچساران محیا شده است.

گردشگری سلامت در گچساران رونق می گیرد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مجید صفایی امروز شنبه 20 آذرماه 1400 در نشست با رئیس بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) شهرستان گچساران، اظهار کرد: وجود فرودگاه فعال و دسترسی سریع هوایی به امکانات و تجهیزات پزشکی، یک ظرفیت بزرگ برای توسعه صنعت توریستی به ویژه توریستی سلامت در شهرستان محسوب می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بیمارستان تخصصی مادر و کودک بی بی حکیمه خاتون (س) یکی از ظرفیت های توریسم درمانی این شهرستان بوده که سالانه میزبان زیادی از مراجعه کنندگان داخلی و خارجی است.

صفایی اضافه نمود: با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و دفاتر خدمات مسافرتی زمینه رشد و ارتقای رتبه استان در حوزه توریستی سلامت فراهم می گردد.

او اضافه نمود: بر اساس گزارش های حوزه توریستی این اداره کل در دوران انتشار ویروس کرونا برای 350 توریست خارجی به منظور بهره مندی از خدمات درمانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک این شهرستان ویزا صادرشده است.

صفایی تأکید کرد: نگاه این اداره کل به توریستی پزشکی صرفاً مالی نیست بلکه این شاخه از توریستی فرصتی برای تبیین دستاوردها و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1899

به "گردشگری سلامت در گچساران رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری سلامت در گچساران رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید