انتقال صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری

به گزارش اخبار ورزشی، هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار وزارت گردشگری را دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع های بین راهی و تیرپارک ها مشخص کرد.

انتقال صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار در جلسه پنجاه و پنجم به ریاست وزیر امور مالی و دارایی، مرجع واحد برای صدور مجوز مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک ها را معین کرد.

بر اساس این مصوبه، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی و تیرپارک ها معین شد و وظیفه مدیریت یکپارچه امور صدور مجوز مذکور را برعهده خواهد داشت.

وزارت گردشگری مکلف است از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های مرتبط با این فعالیت، استعلام کند؛ به گونه ای که سقف زمانی مورد نظر برای صدور مجوز، از زمان پیش بینی شده به وسیله هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تجاوز نکند.

لازم به ذکر است پیش از این سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسئول صدور مجوز مجمتع های خدمات رفاهی و بین راهی و تیرپارک ها بود که با تصویب هیئت مقررات زدایی از وزارت راه و شهرسازی به وزارت گردشگری منتقل شده است.

مصوبه شهریور 1399 هیئت مقررات زدایی نسخ شد

این مصوبه تازه هیئت مقررات زدایی (11 اسفند 1400) به ریاست سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حالی است که فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد دولت دوازدهم و رئیس سابق هیئت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مصوبه این هیئت در شهریور 1399 مبنی بر تسهیل و تسریع در صدور مجوز مجتمع های رفاهی جاده ای را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ کرد.

در مصوبه قبلی هیئت مقررات زدایی، وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) مسئول صدور مجوز مجتمع های بین راهی معین شده بود که این مجوز از وزارت راه به وزارت میراث منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1924

به "انتقال صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقال صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال صدور مجوز مجتمع بین راهی از وزارت راه به وزارت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید