اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود آغاز به کار کرد

به گزارش اخبار ورزشی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در کشور زیر نظر کمیته امداد در دانشگاه آزاد شاهرود آغاز به کار کرد.

اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود آغاز به کار کرد

محمدمهدی حسینی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران در مورد دستاورد های علمی این دانشگاه در سال گذشته گفت: در سال 98 دو ثبت اختراع داشتیم که یکی از این دو در رشته مهندسی پزشکی انجام گرفت. ناگفته نماند که این طرح منحصر به فرد و متفاوت زیر نظر فروزنده، یکی از اساتید دانشگاه توسط یکی از دانشجویان اختراع شد و در حال حاضر نمونه نیمه صنعتی آن فراوری شده است.

حسینی اضافه نمود: در زمینه مقالات در سال 98 می توان گفت که بیش از 40 مقاله isi و 200 مورد مقاله پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود نوشته و به ثبت رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شاهرود در مورد طرح های برون دانشگاهی این واحد آموزشی اعلام کرد: درآمد طرح های برون دانشگاهی تقریبا نزدیک 500 میلیون تومان برآورد شده که یکی از اینها، طراحی نوعی کانکس قابل حمل، مقاوم و سبک بوده که در نوع خودش بی نظیر است.

وی اضافه نمود: همچنین در سال گذشته توانستیم مجوز ساخت دو مرکز تحقیقاتی جدید کسب کنیم.

حسینی درباره شاخص کارآفرینی این دانشگاه گفت: به همت اساتید و دانشجویان در صنعت خودروسازی وارد شدیم و بخشی از کار را به عهده گرفتیم. همچنین اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در کشور را زیر نظر کمیته امداد به ثبت رساندیم. در این مرکز تمام معضلاتی که کمیته امداد با آن روبرو است را به وسیله کار های پژوهشی بیان می کنیم و با طرح های آمایشی این مسائل را حل می کنیم.

این مقام مسئول در انتها بیان کرد: کار دیگری که به آن ورود کردیم، بستن قرارداد با شهرداری بوده که در 16 طرح زمینه همکاری مهیا شد. گفتنی است که اساتیدی که مجری طرح هستند مکلف به استفاده از 3 تا 5 نفر از دانشجویان در اجرای این پروژه ها برای رشد انگیزه دانشجویان برای ورود به بازار کار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 805

به "اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مرکز نیکوکاری علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد شاهرود آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید