برخورد با درخت جان دوچرخه سوار را گرفت

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس عملیات پلیس هدایت و رانندگی استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دوچرخه سوار 22 ساله با درخت در تپه عباس آباد شهر همدان این جوان جان خود را از دست داد.

برخورد با درخت جان دوچرخه سوار را گرفت

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

ایرنا، سرگرد سید جواد حسینی روز یکشنبه 17 آذر بیان نمود: عصر روز گذشته دوچرخه سواری در حال بازگشت از سمت تپه عباس آباد همدان به بلوار ارم بود که در پیچ اول از جهت خارج شد.

وی افزود: این دوچرخه سوار ابتدا با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد نموده سپس به علت سرعت بالا به همراه دوچرخه با تنه درخت حاشیه این جهت برخورد کرد.

رئیس عملیات پلیس هدایت و رانندگی استان همدان گفت: جوان مجروح بی درنگ توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما به علت شدت حادثه و برخورد سر با تنه درخت کوشش های برای احیای وی نتیجه نداده و جان باخت.

سرگرد حسینی ناتوانی دوچرخه سوار در کنترل وسیله نقلیه را عامل بروز این سانحه دانست و شرح داد: طبق ماده 129 آیین نامه هدایت و رانندگی رانندگان وسایل نقلیه در سر پیچ ها در معابر تنگ و بدون دید مناسب، باید تا حد امکان با سرعت مطمئنه تردد نمایند.

وی ادامه داد: هر چند دوچرخه در حکم وسایل نقلیه غیرموتوری است اما باید دارندگان این وسیله تمامی قوانین مربوط به رانندگان خودرو و موتورسواران را رعایت نمایند.

رئیس عملیات پلیس هدایت و رانندگی استان همدان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 فقره سانحه بر اثر برخورد خودرو با دوچرخه اتفاق افتاده که این سوانح فوتی نداشته بلکه منجر به مجروحیت دوچرخه سوار شده است.

سرگرد حسینی گفت: با توجه به این که دوچرخه سوارها برای آموزش به پلیس مراجعه نمی نمایند بنابراین از خانواده انتظار می رود نسبت به آموزش فرزندان اقدام نمایند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده با نظارت از تردد دوچرخه سوارها در معابری که سرعت خودروها زیاد است جلوگیری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 532

به "برخورد با درخت جان دوچرخه سوار را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با درخت جان دوچرخه سوار را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید