بچه ها در مرزداران رکاب می زنند

به گزارش اخبار ورزشی، بچه ها 3 تا 5 ساله مرکز می توانند با دوچرخه های تعادلی در محله مرزداران مسابقه دهند.

بچه ها در مرزداران رکاب می زنند

به گزارش خبرنگاران، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه 2 گفت: نخستین لیگ دوچرخه سواری تعادلی ویژه بچه ها 3 تا 5 سال، روز 20 شهریور ماه در شهرک آموزش ترافیک برگزار می گردد و افراد واجد شرایط می توانند برای شرکت در این رقابت زودتر نام نویسی نمایند.

محمدحسین کریمی با بیان اینکه این رقابت به وسیله سازمان ترافیک تهران و همکاری معاونت های ترافیک بعضی از منطقه ها مانند تکه دوم مرکز تدارک دیده شده است اضافه کرد: این برنامه با هدف ارتقای نشاط و شادابی بین بچه ها و بعلاوه آشنایی آنها با قوانین هدایت ورانندگی و مراکزی با عنوان شهرک آموزش ترافیک برگزار می گردد و تمامی بچه ها 3 تا 5 سال می توانند در آن شرکت داشته باشند.

او ادامه داد: شرط شرکت در این رقابت استفاده از دوچرخه های تعادلی است. این دوچرخه ها چرخ و رکاب ندارند و بچه ها با پا زدن زدن می توانند سرعت خود را کنترل نمایند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار منطقه 2 اجرای برنامه های آموزشی را از فعالیت های جانبی این رقابت دانست و اضافه کرد: محل برپایی برنامه شهرک آموزش ترافیک در محله مرزداران است و پس از برپایی مسابقه 5، نفر برتر به مرحله نهایی راه پیدا می نمایند که مسابقه این مرحله همزمان با روز جهانی کودک در باغ کتاب تهران برگزار خواهدشد.

خانواده های علاقه مند برای شرکت بچه ها شان در این رویداد می توانند عدد 2 را به شماره 09027777001 در واتس آپ ارسال نمایند تا ثبت نام شان انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2008

به "بچه ها در مرزداران رکاب می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها در مرزداران رکاب می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید