تور کانادا ارزان: آنالیز دمای بدن مسافران هوایی در کانادا الزامی شد ،خبر کانادا

به گزارش اخبار ورزشی، نخست وزیر کانادا آقای جاستین ترودو طی سخنرانی توجیهی روزانه مربوط به کرونا در تاریخ 12 ماه ژوئن اعلام نموده است که به زودی، چک کردن دمای بدن مسافران داخلی و خارجی الزامی می گردد. تمامی ایرلاین ها موظف هستند دمای بدن تمامی مسافران را قبل از سوار شدن در هواپیما چک نمایند. این اقدام مکمل سایر تدابیر و اقدامات قبلی در راستای کنترل کرونا است. لازم به ذکر است از 18 ماه مارس اقدامات ویژه ای برای جلوگیری ازنفوذ و توسعه کرونا در کانادا اتخاذ شده است. از دیگر اقدامات در این رابطه می توان به قرنطینه 14 روزه اجباری تمامی مسافران خارجی که به کانادا می آیند اشاره نمود.

تور کانادا ارزان: آنالیز دمای بدن مسافران هوایی در کانادا الزامی شد ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وزیر حمل و نقل کانادا گفته است که اجرای این سیاست طی چند فاز اجرا شده و چندین ماه به طول خواهد انجامید. فاز اول در خاتمه ماه ژوئن در خصوص تمام مسافران خارجی که وارد کانادا می شوند اجرایی خواهد شد. سپس به چهار فرودگاه بزرگ کانادا (تورنتو، ونکوور، کلگری و مونترال) تعمیم داده خواهد شد. در انتهای ماه سپتامبر در 11 فرودگاه دیگر کانادا اجرا خواهد شد.

کانادا تمامی ایرلاین ها را موظف به آنالیز دمای بدن (و وجود یا عدم تب) تمامی مسافران می نماید و این چیزی است که بسیاری از ایرلاین ها هم اکنون در حال اجرا آن هستند. اما اجرای این سیاست در داخل کانادا به زمان بیشتری احتیاج دارد. دولت فدرال می بایست تجهیزات لازم را خریداری کند و راهکارها را تدارک ببیند.

بنا به اعلام وزیر حمل و نقل کانادا دمای بدن هر مسافری که تب داشته باشد ظرف ده دقیقه پس از معاینه اول دوباره سنجیده می گردد. اگر در معاینه دوم تب او احراز شد مسافر مجاز به سوار شدن در هواپیما نخواهد بود و به او گفته خواهد شد که 14 روز بعد سفر هوایی خود را انجام دهد.

دولت کانادا در حال همکاری با ایرلاین هاست تا مسافران مشکوک به علامت کرونا (تب) بتوانند بدون متحمل شدن هزینه زیاد پرواز خود را به تاخیر بیندازند. با اینکه هنوز در فرودگاه های کانادا دمای بدن مسافران را نمی سنجند تدابیر ویژه ای برای تامین امنیت و سلامت مردم اتخاذ شده است: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه ها، الزام همه مسافران و خدمه پرواز به ماسک زدن، شستشو و ضدعفونی و پرسشنامه هایی در خصوص سلامتی.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1738

به "تور کانادا ارزان: آنالیز دمای بدن مسافران هوایی در کانادا الزامی شد ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا ارزان: آنالیز دمای بدن مسافران هوایی در کانادا الزامی شد ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید