آنالیز طراحی داخلی خانه مدرن با طراحی بسیار ساده و شیک

به گزارش اخبار ورزشی، طراحی داخلی خانه مدرن و کمینه گرا ممکن در برخی مواقع بسیار سرد و جدی باشد. در این مطلب به معرفی خانه ای می پردازیم که دقیقا عکس این موضوع را نشان خواهد داد. در دکوراسیون این خانه با هوشیاری تمام از ترکیب بافت های گوناگون، مکان های ذخیره سازی متعدد و رنگ های متنوع استفاده شده است بطوریکه در عین مدرنی، گرم و دعوت کننده نیز هست. این خانه آپارتمانی در آسیای شرقی در استان مستقل چین، تایوان قرار گرفته است. مساحت این خانه چیزی حدود 132 مترمربع است.

آنالیز طراحی داخلی خانه مدرن با طراحی بسیار ساده و شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

همانطور که مشاهده می کنید طراحان این خانه یک روش کاملا بدیع را برای حل مشکل سقف خانه بوجود آوردند. سقف این خانه ارتفاع نابرابری دارد و در صورت طراحی نادرست می توانست با کوچک تر نشان دادن فضا، کل جنبه زیبایی این خانه را زیر سوال ببرد. سقف قسمت نشیمن خانه با بازسازی دوباره کمی شیب بیشتر گرفته و در ارتفاع بالاتری از سقف کناری اش قرار گرفته است. همین کار به ظاهر ساده باعث شده فضای خانه بلندتر، بزرگتر و دلبازتر جلوه کند.

این خانه پلانی کاملا باز دارد و طوری طراحی شده است که هر فضا از خانه بدون توقف با جریانی پیوسته به درون قسمتی دیگری از خانه متصل می گردد. در تمامی قسمت های این خانه از خطوط صاف و لطیف و مواد طبیعی و ارگانیک (روکش مبلمان و پرده های خانه) استفاده شده است. همچنین با بکار بردن چوب، کاشی و سنگ طبیعی در دکوراسیون داخلی این خانه حسی خوشایند و آرامش بخش در تمام خانه بوجود آمده است.

قسمت غذاخوری این آپارتمان فاصله کمی با نشیمن خانه دارد و از یک میز ناهارخوری ساده و براق با جایگاه هایی به سبک معماری اسکاندیناویایی بهره می برد. درست در کنار این این منطقه اتاق مطالعه یا کار خانه قرار گرفته است که توسط دری کشویی و شفاف از محیط غذاخوری جدا می گردد و دیدی کامل به اتاق نشیمن خانه دارد. کل این قسمت از خانه فضایی آزاد و درخشان دارد و به پیوستگی قسمت های مختلف این خانه یاری زیادی نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1091

به "آنالیز طراحی داخلی خانه مدرن با طراحی بسیار ساده و شیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز طراحی داخلی خانه مدرن با طراحی بسیار ساده و شیک" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز طراحی داخلی خانه مدرن با طراحی بسیار ساده و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید