بروزرسانی یوتیوب درآمدزایی را ساده تر می نماید!

به گزارش اخبار ورزشی، دیجیاتو نوشت: یوتوب در اطلاعیه ای اظهار داشت که پیش احتیاج تعداد مشترکان کانال و مجموع ساعات تماشای ویدیوها را که برای شروع درآمدزایی لازم بود، کاهش می دهد.

بروزرسانی یوتیوب درآمدزایی را ساده تر می نماید!

یوتوب در اطلاعیه ای اعلام نموده است که دسترسی به ابزارهای عایدیزایی را برای محتواسازان آسان تر می نماید. تولیدنمایندگان محتوا در گذشته برای رسیدن به عایدیزایی باید 1000 مشترک و 4000 ساعت زمان دیدنی ویدیو می داشتند، اما حالا این آستانه به 500 مشترک و 3000 ساعت رسیده است.

یوتوب می گوید کاربران حالا با پیش احتیاجهای کمتری می توانند به برنامه همکاری این شرکت (YPP) بپیوندند و آغاز به عایدیزایی نمایند. براین اساس، حداقل تعداد مشترک برای هر کانال نصف شده و 1000 ساعت کمتر از گذشته ضروری است مخاطبان ویدیوهای شما را دیدن نموده باشند تا به ابزارهای عایدیزایی دسترسی پیدا کنید.

البته کانال ها برای پیوستن به YPP باید در 90 روز گذشته حداقل 3 ویدیوی نو آپلود نموده باشند. افراد بعلاوه می توانند به وسیله 3 میلیون بازدید ویدیوهای Shorts به ابزارهای عایدیزایی دست پیدا نمایند. این عدد قبلاً حداقل 10 میلیون بازدید بود. پیش احتیاجهای نو یوتوب ابتدا در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، تایوان و کره جنوبی فعال می شوند، اما درنهایت در اختیار تمام کاربران قرار خواهند گرفت.

پیش احتیاجهای نو یوتوب برای عایدیزایی از تبلیغات نیست

البته محتواسازن کوچک همچنان برای کسب عایدی از نمایش تبلیغات در ویدیوها باید به پیش احتیاجهای قبلی برسند. بااین حال، دسترسی به بعضی از دیگر قابلیت های عایدیزایی با YPP ازجمله چت های پولی، حمایت مالی نقدی، عضویت پولی در کانال و ویژگی های فروشگاه با این ملزومات نو قابل دستیابی است.

یوتوب که در زیرمجموعه گوگل واقع شده است، هفته آینده در کنفرانس VidCon اطلاعات بیشتری درباره طرح های نو خود به اشتراک خواهد گذاشت.

سایر پلتفرم ها ازجمله تیک تاک نیز اخیراً پیش احتیاج دسترسی به قابلیت های عایدیزایی را در سرویس های خود کاهش داده بودند. این شبکه اجتماعی در ماه گذشته اظهار داشت که قابلیت دسترسی به ویدیوها به وسیله پرداخت هزینه یا سرویس Series را در دسترس محتواسازانی قرار می دهد که بیش از 10 هزار دنبال نماینده دارند، اما افرادی که بالای 1000 دنبال نماینده دارند و درعین حال سایر پیش احتیاجها را رعایت نموده اند، می توانند برای عضویت در این برنامه درخواست خود را ثبت نمایند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2131

به "بروزرسانی یوتیوب درآمدزایی را ساده تر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی یوتیوب درآمدزایی را ساده تر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید