برترین مرکز چاپ پیکسل و ماگ کجاست؟

به گزارش اخبار ورزشی، پیکسل و ماگ های چاپی محصولاتی هستند که دارای کاربرد های مختف و مجذوب کنندهی هستند. از جمله می توان به همایش های، مراسم های خانوادگی، تولد، ایجاد برندینگ سازمانی و موارد متنوع از این دست اشاره نمود. برای داشتن کیفیت مناسب از این محصولات کسب اطلاعات از نحوه چگونگی انتخاب طرح های مجذوب کننده و ایده های مناسب، کیفیت چاپ خوب و نیز انجام آنها به وسیله یک برند معتبر موثر است. در این بخش می خواهیم با بیان فاکتور های مهم، بیان نماییم که برترین خدمات چاپ پیکسل و ماگ را از کجا دریافت کرد. در ادامه همراه ما باشید.

برترین مرکز چاپ پیکسل و ماگ کجاست؟

چاپ پیکسل و ماگ چیست؟

برای بیان توضیحات مرتبط ابتدا به معرفی این دو محصول می پردازیم. اینکه پیکسل و ماگ (لیوان سرامیکی) چیست:

چاپ پیکسل :

پیکسل ها که به آن Pin badge نیز می گویند محصولاتی چاپی با شکل هندسی دوار هستند. این محصولات دارای انواع متنوعی بوده که سبب ایجاد انتخاب های گسترده ای در دسته محصولات چاپ پیکسل می گردد. مهمترین موضوعی که سبب ایجادتنوع بین انواع موجود آنها می گردد نحوه اتصال و سایزبندی آنها است. پیکسل ها به سه شکل سوزنی، مگنتی (آهن ربایی) یا جاکلیدی تقسیم می شوند. دو نوع اول دارای سایز بندی مختلفی بوده که ناشی از قطر متفاوت سطح دایره شکل آن می گردد.

انواع چاپ پیکسل کدام اند:

  • پیکسل سوزنی : نحوه اتصال در این مدل به صورت سوزنی سا سنجاقی بوده که برای اتصال به البسه و سطوح پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای سایزبندی 32، 44 و 58 میلی متری است که بیانگر قطر سطح دایره ای آن است.
  • پیکسل مگنتی: از جمله انواع دیگر در دسته محصولات چاپ پیکسل ماگ است که به وسیله آهن ربای موجود در بخش پشتی به سطوح فلزی متصل می گردد. این محصول نیز دارای سایز بندی 44 و 58 میلی متری است.
  • پیکسل جا کلیدی: اگر بخواهیم یک محصول کاربردی و مجذوب نماینده در بخش چاپ پیکسل و ماگ معرفی کنیم قطعا پیکسل جا کلیدی از جمله آنها خواهد بود. استفاده از این محصول خصوصا در تبلیغات بسیار کاربردی است. سایز بندی که برای آن وجود دارد 44 میتی متری است اما دارای دو نوع یک طرفه و دو طرفه می باشد.

کاربرد های مهم برای چاپ پیکسل و ماگ :

فراوری و ایجاد یک محصول خصوصا در زمینه چاپ با طرح دلخواه قطعا اهداف تعیینی را در نظر گرفته است. از این رو کاربرد های مهمی نیز برای چاپ پیکسل و ماگ در نظر گرفته شده که در زیر بعضی از آنها را بیان می کنیم. اما همانطور که باید بدانیم تهیه آنها از برترین مرکز چاپ پیکسل و ماگ در جذب مخاطب اهمیت دارد.

  • استفاده برای مراسم های خانوادگی مانند تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، ولنتاین و موارد مرتبط از این دست
  • استفاده در سازمان ها و شرکت ها برای برندینگ
  • تبلیغات مختلف برای شرکت های مختلف
  • فروش به وسیله فروشگاههای لیوان و ماگ

چاپ ماگ با طرح دلخواه

از محصولات بسیار مجذوب نمایندهی که در دسته چاپ لیوان قرار می گیرد بوده که همچون پیکسل کاربرد های متنوعی دارد. این محصول از مشتریان زیادی برای چاپ پیکسل و کاگ برخوردار است. استفاده از آن هم دارای اهداف تبلیغاتی است و هم مناسبتی. می توان برای کادو دادن از آن استفاده کرد. تصور کنید یک ماگ حرارتی دارای تصویری باشد که تا قبل از ریختن مایع گرم طرح روی آن تعیین نیست. بعد از ریختن یک مایع گرم مانند چای توصر نمایان شده که اتفاق هیجان انگیزی برای دریافت نماینده آن است.

انواع چاپ لیوان و ماگ

انواع مختلفی ماگ وجود دارد که مهمترین تعیینه بین آنها سبب تغییر در قیمت چاپ عکس روی لیوان می گردد. بعلاوه کاربرد تبلیغاتی یا کادوییی آن نیز تا حدودی مرتبط با نوع ماگ خواهد بود. در زیر مهمترین و رایج ترین انواع چاپ لیوان و ماگ را بیان می کنیم:

  • ماگ سرامیکی : دارای بدنه یکدست سفید بوده که بدون محدودیت در رنگ می توان انواع طرح ها و عکس ها را روی آن چاپ کرد. این نوع از ماگ رایج ترین در بین دسته محصولات چاپ پیکسل ماگ است.
  • لیوان حرارتی: اگر در پی یک محصول هیجان انگیز چاپ هستید حتما ماگ حرارتی را هم برسی کنید. مقالات بسیاری را می توانید در این زمینه معرفی آن در اینترنت پیدا کنید اما به صورت خلاصه می توان گفت که: دارای یک قابلیت تغییر رنگ بوده که پس از گرم شده می توان طرح چاپی روی آن را مشاهده کرد.
  • چاپ ماگ دسته قلبی: مانند نوع سرامیکی است با این تفاوت که دسته آن شکلی قلب مانند دارد.
  • نیم ماگ: دارای میزان ای کوچک تر از ماگ های معرفی شده است که رستوران ها و شرکت ها مخاطب اصلی آن هستند.
  • دسته قاشق دار: نوع فانتزی است که افراد جستجو گر خدمات چاپ پیکسل و ماگ در بعضی موارد آن را انتخاب می نمایند. در این محصول یک قاشق از جنس سرامکی در شیاری که در دسته تعبیه شده قرا می گیرد.

ویژگی برترین مرکز چاپ پیکسل ماگ

تا اینجای کار نکات فنی خدمات مرتبط با این بخش را با بیان جزئیات بیان نمودیم. اما همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان شد محصول نهایی تا حد زیادی تابع انجام با کیفیت فرایند های اجرایی آن است. در واقع انتخاب و طراحی طرح مناسب یا در نظر گرفتن ایده های خلاقانه بخشی از کار است نه تمام آن. بخش مهمی از کار مرتبط با فرایند های ساخت است که مراکز چاپ مختلفی از جمله پارسیاایده می توانند آن را انجام دهند.

از این رو معتبر و قدیمی بودن مجموعه چاپ، برسی بازخورد های مشتریان قبلی، تنوع و گستردگی کارها، نحوه پاسخگویی به مشتریان می تواند یکی از موارد انتخاب یک مجموعه چاپ مناسب باشد.

جمع بندی نهایی

اگر در پی خدماتی مانند چاپ ماگ یا پیکسل هستید در ابتدا هدف خود از انجام آن را تعیین کنید. این اقدام به شما در یافتن ایده های خلاقانه و نوع محصول یاری می نماید. پس از آن با یافتن یک مجموعه معتبر مرحله چاپ را به آنها بسپارید. گروه تبلیغاتی پارسیاایده کی از مجموعه های معتبر در زمینه چاپ اختصاصی بوده که چاپ لیوان و پیکسل را در اسرع وقت با برترین کیفیت انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره می توانید از راههای ارتباطی زیر با کارشناسان آن تماس بگیرید. پس از تماس می توانید هم به وسیله سایت مجموعه و یا پیغام رسان های مختلف نمونه کارهای مختلف را نیز مشاهده نمایید.

تلفن تماس : 02136313689

سایت: parsiaideh.ir

منبع: اتاق
انتشار: 21 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2116

به "برترین مرکز چاپ پیکسل و ماگ کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مرکز چاپ پیکسل و ماگ کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید