بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا

به گزارش اخبار ورزشی، افرادی که قصد مهاجرت دارند و یا مهاجرت نموده اند از اهمیت نقش موسسه مهاجرتی به خوبی با خبر هستند. مطمئناً از افرادی که با موفقیت به کشور مورد نظر خود مهاجرت نموده اند از نقش و نفوذ موسسه مهاجرتی خود خواهند گفت. در مقابل افراد زیادی هستند که از کوشش برای مهاجرت سرخورده شده اند و وقتی دلایل این سرخوردگی را جویا می شویم از سودجویی بعضی موسسات مهاجرتی سخن به میان میاورند. در این بین این سوال مطرح می گردد که واقعا یک موسسه مهاجرتی خوب چه ویژگی هایی دارد و چطور می توان به قابل اعتماد بودن آن پی برد؟ در ادامه این مقاله، ما در خبرنگاران به این موارد می پردازیم و اختصاصا درمورد بهترین موسسهی مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا صحبت میکنیم.

بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آیا مهاجرت بدون یاری موسسات مهاجرتی ممکن است؟

این سوال را اغلب از کسانی می شنویم که در ابتدای جهت مهاجرت هستند و احتمالا درک کاملی از شرایط و واقعیت مهاجرت ندارند. همیشه به یاد داشته باشید که مهاجرت یک امر کاملا مبتنی بر قانون است. پس وقتی با امر قانونی مهاجرت روبهرو هستید، یا باید بر قانون های مهاجرت و کشورها تسلط و احاطه داشته باشید یا باید از یک فرد متخصص در این امر یاری بگیرید. یک موسسه مهاجرتی خوب در واقع وکیل شما است تا از پرونده شما دفاع کند، به نیابت از شما در ادارات حضور داشته باشد، به نیابت از شما دقیق و درست صحبت و دفاع کند و پرونده حقوقی و قانونی شما را پیش ببرد و به نتیجه برساند. در ارتباط با مهاجرت به کانادا، موسسه ای بهترین گزینه برای شما است که وکلایی در کشور کانادا داشته باشد تا بتواند با کمترین میزان هزینه و وقت پرونده شما را پیش ببرد و به نتیجه مطلوب برساند.

بسیار پیش می آید که فرد باید برای پیگیری پرونده خود به ادارات مختلفی سر بزند و طبیعی است که بدون یاری یک وکیل در آن کشور مقدور و میسر نخواهد بود و این موضوع یکی دیگر از فواید و ضرورت های یاری دریافت از موسسات معتبر مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا است.

ناگفته نماند که همچنان یک گزینه وجود دارد تا بدون یاری موسسه مهاجرتی می توان به کشوری مثل کانادا مهاجرت کنید و آن هم حضور یکی از اعضای خانواده شما در این کشور است. البته مسلم است که برای همه مقدور نیست.

بیشتر بخوانید:

شرایط دریافت ویزای همراه

تجربه و مهارت یک موسسه مهاجرتی

تجربه و مهارت یک موسسه یا وکیل مهاجرت دقیقا از ابتدای امر معین است. یک وکیل مهاجرت آگاه و باتجربه با مطالعه دقیق شرایط شما پیشنهاداتی می دهد که از موقعیت و شانس پرونده خود به خوبی آگاه شوید. در واقع یک وکیل کارکشته با مثال هایی از موارد پیشین و مشابه با موقعیت شما شرایط و فرصت را پیش رویتان ترسیم می نماید.

چطور صلاحیت موسسه مهاجرتی را بسنجیم؟

در این بخش از مقاله اختصاصا می پردازیم به الزاماتی که یک موسسه مهاجرتیِ عالی برای مهاجرت به کانادا باید داشته باشد. تحریریه خبرنگاران توصیه می نماید که حتما به این موارد دقت کنید تا بتوانید به خوبی موسسه مورد نظر خود را شناسایی کنید.

  • یک موسسه مهاجرتی خوب حتما و حتما باید زیر نظر وزارت علوم فعالیت داشته باشد. فهمیدن این که یک موسسه مهاجرتی تحت نظارت این وزارتخانه است یا خیر، خیلی ساده است. وزارت علوم هرسال با انتشار لیستی از این موسسات در سایت خود این امکان را به شما می دهد تا به سادگی افراد سودجو را از موسسات صحیح و کارکشته تشخیص بدهید.
  • همانطور که گفتیم مهاجرت کاملا بر مبنای حقوق و علم بنا شده است. پس برای تشخیص وکیل باید از سنجه درست بهره ببرید. درمورد مهاجرت به کانادا حتما دقت کنید که وکیل مورد نظر به عضویت انجمن Canadian Provincial and Territorial law society درآمده باشد. در غیر این صورت صلاحیت آنالیز و کار کردن روی پرونده مهاجرت به کانادا را ندارد.
  • اعضای Chamber des NOTAIRE du Quebec در استان کبک کانادا.
  • مشاورینی که عضو شورای قانون گذاری کانادا باشند.

پروانه فعالیت

هر کسب و کار قانونی الزاما باید یک پروانه فعالیت داشته باشد. این قاعده در همه جای جهان برقرار است. هیچ فعالیت زیرزمینی و غیرقانونی نمی تواند شما را به سلامت به کانادا و نه هیچ کجای دیگری برساند.

پیشنهاد می کنیم تا از تمام حواس و دقت خود در این مورد بهره بگیرید تا گرفتار دام افراد فاقد هویت نشوید. به یک صفحه در شبکه های مجازی یا یک شماره تلفن بسنده نکنید و تمام جزییات و سوابق موسسه را جستجو کنید و از خودشان هم اطلاعات راجع به سوابق و پرونده های پیشینشان را بخواهید.

تخصص و صداقت در مشاوره

یک مشاور و وکیل مهاجرت باید با مراجع در صداقت و درستی تمام صحبت کند. هرگز نپذیرید که کسی مبهم و بدون ذکر جزییات درمورد پرونده شما صحبت کند.

به علاوه این موضوع که تخصص آن وکیل یک ضرورت است. بنابراین اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید، فقط باید با متخصص مهاجرت به کانادا مشورت کنید.

و مورد آخر در ارتباط با ضرورت به روز بودن اطلاعات وکیل مهاجرت شما است. قوانین مهاجرتی مدام درحال توسعه، تغییر و تحول است. پس وکیل شما همیشه باید از تغییرات قانون ها آگاه باشد.

بیشتر بخوانید:

وظایف موسسه مهاجرتی

یک موسسه مهاجرتی چه ویژگی هایی دارد

منبع: اینترنت
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1082

به "بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین موسسه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید