نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به نام مربی نونهالان دعوت کرد

به گزارش اخبار ورزشی، جدیدترین خبرهایی که از نوا اسکوشیا به دست خبرنگاران رسیده است از این حکایت دارند که این استان در جدیدترین پذیرشی که به تاریخ سوم ماه ژوئن برگزار نموده است برای 312 متقاضی اکسپرس انتری که به نام مربی نونهالان و دستیار مربی نونهالان دارای سابقه کار هستند صادر نموده است.

نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به نام مربی نونهالان دعوت کرد

این دعوتنامه ها از طریق جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار صادر شده اند؛ گفتنی است این جهت مهاجرتی به نوا اسکوشیا اجازه می دهد تا در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال در پی متقاضی واجد شرایطی بشود که در شغل معینی که با کمبود نیرو در استان روبرو است سابقه کار دارد.

استان نوا اسکوشیا که در ساحل زیبای دریای اطلس واقع شده است در سال 2018 در استقبال از مهاجران تازه وارد رکوردشکنی کرد. بسیاری از آن مهاجران از طریق برنامه مهاجرت استانی وارد این استان شده بودند. برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا به این استان اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت را برای اقامت دائم انتخاب کند.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

متقاضیانی که مایل هستند از طرف جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا مهاجرت کنند باید ابتدا در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل بسازند.

پذیرش سوم ژوئن دومین پذیرشی بود که از طریق جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار برای متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به نام مربی نونهالان و دستیار ربی نونهالان برگزار شد. کد این شغل در دسته بندی ملی مشاغل کانادا 4214 است.

سایر معیارهای انتخاب به شرح زیر بوده است:

  • اثبات گذراندن دوره آکادمیک در سطح آموزش عالی در رشته تعلیم و تربیت بچه ها نوزاد تا هشت ساله
  • مدرکی دال بر اینکه متقاضی دوره تحصیلی دو ساله یا بیشتر را در دانشگاه، کالج، درسه فنی و … گذرانده است
  • توصیه نامه از طرف کارفرمایان قبلی مبنی بر اینکه متقاضی در شغل دارای کد 4214 حد اقل پنج سال سابقه کار دارد.

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اعلام کرده است که متقاضیانی که در پذیرش سوم ژوئن دعوتنامه دریافت کرده اند پروفایل خود را در هشتم آگوست 2018 یا بعد از آن ارائه کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مطالعه این صفحه توصیه می شود.

جهت مهاجرتی اولویت های بازار کار در آگوست 2018 رونمایی شده و اکنون این چهارمین بار است که از آن استفاده می شود. علاوه بر صدور دعوتنامه برای مربیان نونهالان، برای حسابداران و حسابرسان مالی و آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که زبان فرانسه را زبان اول خود نام کرده اند هم دعوتنامه فرستاده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1648

به "نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به نام مربی نونهالان دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به نام مربی نونهالان دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید