به روزرسانی تازه Returnal کوآپ آنلاین را اضافه می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش اخبار ورزشی، کمپانی سونی و استودیوی بازی سازی Housemarque، جزئیاتی از به روزرسانی نسخه 3.0 بازی Returnal با عنوان Ascension منتشر نموده اند.

به روزرسانی تازه Returnal کوآپ آنلاین را اضافه می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این نسخه در تاریخ 22 مارس 2022 (2 فروردین 1401) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این آپدیت شامل یک حالت کوآپ خواهد بود که به شما امکان می دهد کل بازی را با دوست خود به صورت آنلاین بازی کنید. از آنجایی که بازی از چالش زیادی برخوردار است، این بخش ممکن است به یاری بسیاری از بازیکنان بیاید. بعلاوه Tower of Sisyphus به بازی اضافه خواهد شد که اگر از قابلیت Icarian Grapnel برخوردار باشید، می توانید از فازهای مختلف این برج تماشا کنید که هدف اصلی شکست تمام دشمنان در طبقات آن خواهد بود. در طول راه اسلحه هایی با ظاهری تازه پیدا خواهید کرد و در صورت شکست خوردن باید از ابتدا شروع کنید. البته صحنه های کوتاه داستانی و یک باس تازه هم در این بخش وجود خواهند داشت.

بخش کوآپ

در حالی که Returnal به عنوان یک بازی تک نفره و سخت طراحی شده، نیروهای متخاصم آتروپوس اغلب می توانند بیش از حد بازیکنان را اذیت نمایند. حال با حالت دو نفره آنلاینی که قرار است در به روزرسانی حدید بازی به آن اضافه گردد، بازیکنان می توانند با دوستان خود در برابر چالش های آتروپوس غلبه نمایند. با دسترسی به پورتال Chronosis در نزدیکی محل سقوط و در سایر بخش های منتخب بازی، گزینه ای به بازی اضافه شده که می توانید در پی فردی جهت یاری بگردید یا یکی از دوستان خود را به صورت خصوصی احضار کنید. هنگامی که اتصال شما برقرار شد، یک سلین از جدول زمانی دیگر به شما می پیوندد و سفر مشترک شما شروع می گردد.

بخش کوآپ همچنان روی المان های تک نفره متمرکز است اما در صورتی که فاصله بازیکنان از یکدیگر زیاد گردد، آن ها به هم بازگردانده می شوند. این برای اطمینان از این است که تمرکز روی گیم پلی مشارکتی این حالت باقی بماند و هر دو بازیکن احساس نمایند که سرنوشتشان به یکدیگر متصل است. اگر یکی از بازیکنان شکست بخورد، دیگری این گزینه را دارد که او را احیا کند. البته این امر زمان می طلبد و در بهبوهه نبرد باید به تهدیدهای بی شمار اطراف خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است به دوست خود بپیوندید. لازم به ذکر است که سکانس های بازدید از خانه سلین در سیاره، Tower of Sisyphus و Challenge Mode به صورت کوآپ قابل تجربه نیستند.

برج سیزیف (Tower of Sisyphus)

همان طور که می دانید بخش های مختلف آتروپوس که به صورت رویه ای فراوری می شوند، چالش های عمیق و پیچیده ای را ارائه می نمایند. با به روزرسانی Ascension، توسعه دهندگان راهی تازه برای تعامل با بازی که در آن مهارت های بقا و پشتکار شما آزمایش می گردد را ایجاد نموده اند. این حالت تازه و سخت عملا بی انتها است. بازیکنان باید کوشش نمایند که تا آن جا که ممکن است از برج بالا بروند. با این حال، مانند داستان غم انگیز برج، صعود انتهای ندارد و بازیکنان با سخت تر شدن چالش ها، به سرنوشت تلخ خود نزدیک تر می شوند. تنها سؤال این است که قبل از تسلیم شدن تا کجا می توانید پیش بروید.

برخلاف کمپین، بازیکنان در این برج از امتیاز خود مطلع هستند و می توانند با بقیه برای کسب بالاترین رتبه رقابت نمایند. این بخش از بازی های آرکید قدیمی گرفته شده و به نوعی ادای احترامی به آن ها است. جدای از مراحل ، باس و بعضی موارد تازه برای کشف وجود دارند. با این محتوای داستانی تازه در برج، بازیکنان نگاه کوچک دیگری به گذشته تحسین برانگیز سلین خواهند داشت و بینش بهتری از شرایط ذهنی او بدست خواهند آورد.

بازی Returnal هم اکنون روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر به روزرسانی Ascension را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1909

به "به روزرسانی تازه Returnal کوآپ آنلاین را اضافه می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی تازه Returnal کوآپ آنلاین را اضافه می نماید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید