پلان سوئیت کوچک 30 متری با چیدمان مدرن و اتاق خواب مخفی

به گزارش اخبار ورزشی، سوئیت های 30 متری را نمی گردد کوچک خطاب کرد، شاید عبارت فوق کوچک برای چنین خانه هایی عبارت صحیح تری باشد. در این مطلب با چند پلان سوئیت کوچک 30 متری و کمتر در خدمت شما عزیزان خواننده وبسایت اتاق هستیم. تمام خانه هایی که در این مطلب مشاهده خواهید کرد، به شکلی فوق العاده عالی طراحی و چیدمان شده اند که می تواند منبع بسیار خوبی برای الهام گیری باشد. لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما باشید.

پلان سوئیت کوچک 30 متری با چیدمان مدرن و اتاق خواب مخفی

همانطور که می دانید، یک پلان موثر می تواند فضایی هر چند کوچک را به مکانی بسیار کارآمد، کاربردی و مرتب تغییر دهد. این موضوع را تا حدی می توان در چیدمان اتاق خواب تجربه کرد، از آنجایی که این خانه ها متراژی دوبرابر نسبت به اتاق خواب خانه های معمول امروزی دارند، بسیار شگفت انگیز است که می توان چنین فضایی را به مکانی برای زندگی دو نفر تبدیل کرد. استفاده از تکنیک های هوشمندانه مثل، درب های مخفی، الویت بندی های هوشمندانه، فضای ذخیره سازی موثر و کافی و چیدمان بی نقص دکور، منجر به پیدایش خانه هایی می گردد که نه تنها خانه های بسیار عظیم تر از خود را به چالش می کشند بلکه از لحاظ زیبایی، نبوغ و ابتکار بکار رفته، از آنها نیز سرتر هستند. اگر شما هم سراغ خانه هایی با متراژ 30 متر و کمتر می شد و از طرفی می خواهید پلان مناسبی برای خانه خود داشته باشید، پس توصیه می کنم مطالب و عکس های این پست را بدقت مطالعه نمائید.

پلان سوئیت کوچک اول را به خانه ای 24 متری اختصاص می دهیم. این خانه که توسط مالکش به خانه عروسکی نامگذاری شده، در کشور استرالیا قرار گرفته و از چیدمان داخلی استودیو بهره می برد. فضای استودیو، به فضایی گفته می گردد که تمام قسمت های خانه بدون جدا کننده ای به یکدیگر وصل هستند. در طراحی خانه، سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه طوری قرار گرفته اند که فضای بیشتری به اتاق نشیمن و محل غذاخوری (با یک میز ناهارخوری کوچک) اضافه گردد. آشپزخانه رنگی کاملا سفید دارد، بالای ظرفشویی فقط یک شلف چوبی زیبا قرار گرفته که نمایی بسیار زیبا به آشپزخانه داده است. در کنار آشپزخانه راهرویی باریک می بینیم که به حمام و سرویس بهداشتی متصل شده است. در سرانجامی راهرو یک آینه تمام قد نصب شده که با ایجاد خطای دید، تصوری از ادامه دار بودن راهرو و درنتیجه عظیمتر دیده شدن فضا ایجاد می نماید. اتاق خواب نیز توسط یک درب کشویی چوبی با طرحی خاص، در فضایی کوچک پنهان شده است. این درب کشویی تا سرانجام به اندازه ایست که موقع باز شدن، آشپزخانه را از دید پنهان می نماید.

طراحی داخلی دو آپارتمان نیم طبقه 29 و 60 متری بسیار شیک

پلان سوئیت کوچک بعدی این مطلب فقط 27 متر مربع مساحت دارد. این آپارتمان کوچک برای یک زوج جوان طراحی شده بطوریکه برای یک زندگی شهری کاملا مناسب و درخور باشد. سبک طراحی مینیمالیستی باعث شده استفاده وسیعی از کمدهای دیواری گردد تا خانه دار مسئله ای از بابت ذخیره سازی وسایل که در خانه های کوچک بسیار مهم است، نداشته باشد. کابینت های سفید در کنار آشپزخانه مشکی رنگ، تضادی جالب را در چیدمان خانه نیز ایجاد نموده است. در کنار تلویزیون، میز کار تاشو برای کار با لپ تاپ در نظر گرفته شده و درست در فضای پشت این قسمت، یک اتاق خواب یکدست سفید و بسیار زیبا و شیک تعبیه شده است. در سرانجامی دیگر این دیوار، دربی بلند و کشویی سفید بر روی حمام و سرویس بهداشتی کشیده شده است.

چیدمان خانه های نقلی با دکوراسیونی ساده اما بسیار شیک

پلان سوئیت کوچک سوم دقیقا 30 متر مربع مساحت دارد. این خانه کوچک برای یک مرد مجرد طراحی شده و در دکوراسیون داخلی آن از رنگ های زرد، مشکی، گرافیت و سفید، استفاده وافری شده است. حضور این رنگ های متنوع، فضایی فوق العاده شاد در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نموده است. از آنجایی که مردها علاقه بیشتری به گیمینگ و بازی دارند، اتاق نشیمن خانه طوری طراحی شده که بیشتر شبیه به یک اتاق گیمینگ بنظر برسد، حضور کنسول پلی استیشن 4 و مبل های راحتی تک نفره با رنگ زرد، فضایی دنج و آسوده برای لذت بردن از بازی های مهیج فراهم می نماید. نکته جالب در طراحی خانه، استفاده از کفپوش های سرامیکی تیره در کف و همچنین استفاده از کاشی های زرد رنگ در قسمت دیوار بین کابینت آشپزخانه و دیوار پشت روشویی حمام و سرویس است.

دکوراسیون سوئیت کوچک 30 و 35 متری با چینش بسیار شیک و لوکس

آخرین پلان سوئیت کوچکی که خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم از یک روش طراحی متفاوت استفاده نموده است. استفاده از نیم طبقه یا نیم پیلوت در دکوراسیون داخلی چندان مرسوم نیست اما با اینحال مشاهده می کنید که در این فضای کوچک چگونه اضافه کردن یک نیم پیلوت، چه جلوه متفاوت و زیبایی به خانه داده طوری که فضا واقعا از آنچیزی که هست عظیمتر دیده می گردد. اتاق خواب از پلانی کاملا باز بهره می برد و در ادامه به آشپزخانه و تراسی عظیم ختم می گردد. اتاق نشیمن نیز در طبقه پایین تر فرو رفته تا فضایی دنج برای گفت و گو و تماشای تلویزیون فراهم کند.

منبع: اتاق
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 986

به "پلان سوئیت کوچک 30 متری با چیدمان مدرن و اتاق خواب مخفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلان سوئیت کوچک 30 متری با چیدمان مدرن و اتاق خواب مخفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید