تخلیه و پلمب 188 خانه مسافر در استان بوشهر

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: برای حفظ سلامت مردم با اسکان غیرقانونی مسافر توسط مالکان خانه مسافرها برابر ضوابط با آن ها برخورد می گردد.

تخلیه و پلمب 188 خانه مسافر در استان بوشهر

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده با اعلام این خبر اضافه نمود: 188 خانه مسافر تا سوم فروردین 99 در این استان پلمب و تخلیه شده اند.

او با اعلام این خبر گفت: فعالیت چنین مراکز اقامتی در شرایط کنونی به صورت مستقیم سلامت مردم را تهدید می نماید و ما برای حفظ سلامت و بهداشت مردم، با اسکان غیرقانونی مسافر توسط مالکان خانه مسافرها و سویت های مبله برابر ضوابط برخورد می کنیم.

او به تشکیل تیم های نظارتی در این اداره کل اشاره نمود و اضافه نمود: از 17 اسفند سال گذشته تیم های نظارت و بازرسی ما از اماکن اقامتی شکل گرفت و تیم های مذکور تا سوم فروردین ماه امسال بیش 434 مأموریت نظارتی را از تأسیسات و اماکن گردشگری داشته اند که 395 مورد از این مأموریت ها به دنبال گزارش ها مردمی بوده است.

او اضافه نمود: در این مدت 100 مورد از اماکن گردشگری و اقامتی با آنالیز گروه های نظارتی تعطیل و تخلیه شده است و بیش از 88 مورد خانه مسافر متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی تا به امروز توسط تیم های گشتی این اداره کل پلمب شده اند.

ارسطو زاده توضیح داد: ستاد تسهیلات سفر امسال در قالب ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در این اداره کل تشکیل شده و به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ثابت 33323177 به شکایات و گزارش ها مردمی در مورد فعالیت مراکز غیرمجاز اقامتی رسیدگی می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 699

به "تخلیه و پلمب 188 خانه مسافر در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه و پلمب 188 خانه مسافر در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید