هشدار؛ به قم نروید!

به گزارش اخبار ورزشی، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: از مردم و هم وطنان درخواست می کنیم با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز قم به این شهر سفر نکنند.

هشدار؛ به قم نروید!

به گزارش مهر، یونس عالی پور، با اشاره به تعطیلات پیش رو اضافه کرد: شرایط استان قم مانند بسیاری از شهر های کشور به علت شدت دریافت شیوع کرونا برای مسافرت مطلوب نیست.

وی با تاکید و خواهش از مردم در لغو سفر های احتمالی به قم اضافه کرد: مردم به این شهر سفر ننمایند تا کادر درمان متحمل فشار مضاعف در این روز های سخت نشوند.

وی همچنین از مردم قم هم درخواست کرد از سفر های غیرضروری پرهیز نمایند و برنامه سفر خود را به بعد از دوران کرونا موکول نمایند.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین خاطرنشان کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1094

به "هشدار؛ به قم نروید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار؛ به قم نروید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید