ترامپ: از دست چین عصبانیم!

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر ناکامی خود در مهار بحران کرونا را به گردن چین انداخت.

ترامپ: از دست چین عصبانیم!

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به همین دلیل، وی در پیامی توئیتری نوشت: با دیدن نمایش چهره زشت همه گیری (کرونا) در سراسر دنیا از جمله خسارت عظیمی که به آمریکا وارد نموده، از چین بیشتر و بیشتر عصبانی می شوم. مردم می توانند این عصبانیت را ببینند و من می توانم آن را حس کنم!

به گزارش خبرنگاران، ترامپ از همان شروع بحران کرونا، کوشش کرد تا چین را در شیوع آن مقصر جلوه دهد و حتی دولت پکن را به ارائه اطلاعات نادرست درباره کووید 19 متهم کرد.

این فرافکنی ترامپ در حالی انجام می گردد که دکتر فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، به کنگره هشدار داد در صورتی که مقامات و مردم اقداماتی برای مهار شیوع ویروس کرونا اتخاذ نکنند، ممکن است موارد این بیماری در این کشور بیش از دو برابر گردد و به 100 هزار مورد در روز برسد.

طبق اعلام دانشگاه جانز هاپکینز شمار قربانیان کرونا در آمریکا به 127 هزار نفر رسیده و طی 24 ساعت گذشته نیز تعداد کلی مبتلایان به ویروس کووید -19 در آمریکا به دو میلیون و 629 هزار و 372 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 964

به "ترامپ: از دست چین عصبانیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: از دست چین عصبانیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید