تمدید مهلت ثبت نام بیمه عمر و حادثه بازنشستگان کشوری

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی بیمه عمر و حادثه صبا تا 27فروردین ماه جاری اطلاع داد.

تمدید مهلت ثبت نام بیمه عمر و حادثه بازنشستگان کشوری

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی اضافه نمود: پیش از این مهلت ثبت نام برای استفاده از طرح بیمه عمر و حادثه صبا 25 اسفندماه معین شده بود تا از ابتدای فروردین ماه سال جاری این طرح برای متقاضیان اجرا گردد، اما با توجه به شرایط و کمبود زمان ثبت نام و درخواست بعضی کانون های بازنشستگی مهلت ثبت نام تا 27فروردین ماه تمدید شده است.

وی گفت: متقاضیان برای استفاده از طرح و ثبت نام در یکی از سطح های طلایی، نقره ای و برنزی می توانند به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه و در بخش خدمات بیمه ای (بیمه عمر و حادثه) ثبت نام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می توانند تحت پوشش این طرح قرار گیرند و تنها استثنا مربوط به افراد دارای سابقه بیماری های خاص مانند سرطان، دیالیز، تالاسمی، MS، بیماری های شدید اعصاب و روان، هپاتیت، هموفیلی، دیابت شیرین و ایدز است.

مرتضایی فرد توضیح داد: چنانچه بیمه شده ای بر اثر یکی از این بیماری ها فوت کند و پیش از قرار دریافت تحت پوشش بیمه عمر مبتلا به چنین بیماری هایی بوده باشد، غرامت فوت پرداخت نمی گردد. اما در صورتی که فوت بر اثر سایر بیماری ها (از جمله کوید 19) یا حادثه باشد یا بعد از قرار دریافت تحت پوشش بیمه عمر به یکی از بیماری های یادشده مبتلا گردد، شرکت بیمه متعهد به پرداخت غرامت فوت است.

وی بیان کرد : بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا از اول اردیبهشت ماه 1400 تا 31 فروردین ماه 1401 به وسیله شرکت بیمه ملت (از شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1453

به "تمدید مهلت ثبت نام بیمه عمر و حادثه بازنشستگان کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام بیمه عمر و حادثه بازنشستگان کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید